Hey Wim,
allereerst van harte welkom op onze Community en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik krijg deze melding ook wel eens op mijn iPhone, maar als ik het daarna opnieuw probeer doet 'ie het altijd wel.
Wat apart dat je de melding krijgt, terwijl de SMS wel gestuurd wordt. Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie ook geen blokkades op je naam staan, dus dat is mooi. Ik heb gelijk eens gekeken bij Apple en wellicht dat de stappen op deze pagina helpen: https://support.apple.com/nl-nl/HT204065
Laat je het me weten? Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Marciano
Wat apart dat je de melding krijgt, terwijl de SMS wel gestuurd wordt. Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie ook geen blokkades op je naam staan, dus dat is mooi. Ik heb gelijk eens gekeken bij Apple en wellicht dat de stappen op deze pagina helpen: https://support.apple.com/nl-nl/HT204065
Opgelost! Met behulp van de link naar Apple heb ik het toestel gereset. Nadat ik een melding van Apple kreeg dat er een probleem met iCloud en iMessage was, heb ik iMessage uitgeschakeld en daarna weer aangezet. Toen was het opgelost. Bedankt!
Hey Wim,
Superfijn om te horen dat het gelukt is! Bedankt voor de snelle terugkoppeling.
Graag gedaan en mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
Groetjes,
Marciano