beantwoord

Bezorgafspraak inplannen

  • 24 August 2022
  • 1 reactie
  • 60 x bekeken

Ik heb afgelopen maandag een iphone 11 besteld en daar ook gelijk een bevestingsmail van gekregen. Daar stond ook in dat het Koerierbedrijf AMP contact met mij zou opnemen voor een bezorgafspraak in te plannen. Ik heb alleen tot heden niks gehoord. Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 August 2022, 16:46

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Allyson,

Tof om te horen dat je de iPhone 11 hebt besteld! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat de status sinds vandaag op In afleverproces koerier staat. Klopt het dat je vandaag een bezorgafspraak hebt kunnen maken bij AMP?

Zodra jouw toestel op voorraad en bij de koerier is, neemt AMP contact met je op om de bezorgafspraak te maken. Het kan daarom enkele dagen duren - zoals bij jou het geval was - voordat je toestel op voorraad is en AMP je mailt.

Laat je het me weten of je inderdaad de bezorging hebt gepland? Ik hoop dat je hem snel in handen hebt en ik wens je er alvast heel veel plezier mee. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer