beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen na bestelling

  • 30 August 2022
  • 4 reacties
  • 158 x bekeken

Heb vandaag abonnement verlengd met toestel. Zou direct een bevestigingsmail krijgen met betaallink maar nog steeds niks gehad.

icon

Beste antwoord door nesrine.z 1 September 2022, 10:28

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nesrine,

Allereerst tof om te horen dat je een nieuw toestel hebt besteld! Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen en heb je in je spambox gekeken? Mocht je hem nog niet hebben, stuur me dan even je ordernummer. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Groetjes,

Marciano

Hey Nesrine,

Allereerst tof om te horen dat je een nieuw toestel hebt besteld! Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen en heb je in je spambox gekeken? Mocht je hem nog niet hebben, stuur me dan even je ordernummer. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Groetjes,

Marciano

Nee nog steeds niet, heb geen ordernummer want heb telefonisch de abbo verlengd. En daarna niks gekregen.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @nesrine.z,

Ik zie terug in ons systeem dat er gisteren een samenvatting is verstuurd, maar ik begrijp dat je deze nog niet binnen heb. Ik stuur hem je nogmaals op, zodat ik zeker weet dat jij het op de e-mail hebt. Check wel even je spambox, soms komt hij hierin terecht!

Groetjes,
Manouk

Hi @nesrine.z,

Ik zie terug in ons systeem dat er gisteren een samenvatting is verstuurd, maar ik begrijp dat je deze nog niet binnen heb. Ik stuur hem je nogmaals op, zodat ik zeker weet dat jij het op de e-mail hebt. Check wel even je spambox, soms komt hij hierin terecht!

Groetjes,
Manouk

Is gelukt bedankt !

Reageer