Ik heb afgelopen maandag 18 Juli bestelling geplaatst. Verlenging abbo met toestel. 563€ bijbetaald. Email ontvangen dat het toestel op dinsdag 19 Juli met post.nl bezorgd zou worden. Werd verschoven naar woensdag en daarna naar donderdag en nu weer naar vrijdag verschoven.Ik heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2. Annuleren kan niet. Ik kan pakketje weigeren als ze morgen voor de deur staan. Ik zei dat word morgen weer verschoven dan moest ik weer terug bellen dan pas word een onderzoek gestart Ik heb met Post.nl gebeld die zeiden als na 2 dagen pakketje niet geleverd is dat de afzender dus TELE 2 contact met hun dient op te nemen. Ik vind het ronduit schandalig die afwachtende houding van Tele 2. Zo ga je niet met de klanten om! Wegens drukte gaan ze in zee met Post.nl maar telefoons worden niet geleverd. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Verstuur de telefoon met AMP weet je zeker dat ze bezorgd worden. IK WIL DAT ER NU ACTIE ONDERNOMEN WORD. Verstuur een nieuwe telefoon via AMP en los jullie probleem met Post.nl op. Klant is de dupe hiervan.
Telefoon die niet geleverd word
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.