[Info] FAQ OPPO Reno8 | Reno8 Pro

  • 5 September 2022
  • 0 reacties
  • 31 x bekeken
[Info] FAQ OPPO Reno8 | Reno8 Pro
Reputatie 6
Badge +7

 Hier zijn ze dan, de OPPO Reno8 | OPPO Reno8 Pro

 

Welkom in deze FAQ over de OPPO Reno8 en OPPO Reno8 Pro. In dit topic vind je alle info over de toestellen, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen!

 


 

Koop één van de gloednieuwe OPPO Reno8 series en je doet tot en met 2 oktober 2022 mee met een waanzinnige actie, namelijk:

Tijdelijke OPPO actie

Actie OPPO RENO8: Ontvang de Enco Free2 oordopjes t.w.v. € 99 en Special Case t.w.v. € 29. Totale waarde € 128!

Actie OPPO RENO8 Pro: Ontvang de OPPO enco X2 t.w.v. € 199, een OPPO Watch Free t.w.v. € 99 en een Special Case t.w.v. € 29. 

 

Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?

De actie is geheel afkomstig van OPPO zelf. Registreer jouw cadeau op de website van OPPO

Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van OPPO. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Dit kun je uploaden op de website van OPPO. Meld je tot uiterlijk 13 oktober 2022 aan via deze pagina

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Op de website van OPPO kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan!

 

Waarom ben ik afgewezen?

Het kan zijn dat je niet de juiste documenten hebt geüpload op de OPPO website. Controleer dit stap voor stap! 

 

Tot wanneer kan ik mij aanmelden voor de tijdelijke OPPO actie?

Koop één van de OPPO Reno8 series 2022 en je doet tot en met zondag 2 oktober 2022 mee met de OPPO actie.

 

Hoe kan ik mijn OPPO bestellen?

Vanaf 31 augustus 2022 kun je jouw OPPO gemakkelijk en snel bestellen! 

► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!

► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe OPPO te bestellen! 

 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om de bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hier zowel vóór als ná je bestelling over.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe OPPO eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB-geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een OPPO besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet na 48 uur ontvangen? Check dan eerst even je spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Het betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wil maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een OPPO besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wil, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wil hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je een vraag die hier niet tussenstaat? Laat hieronder een reactie achter en vraag het de Community!


0 reacties

Geen reactie

Reageer