Goedemorgen.
Ik heb nu de laatste weken gemerkt dat mijn telefoongesprekken ineens worden afgekapt. Dan verschijnt er boven in mijn scherm dat ik zogenaamd geen bereik heb, en als ik een gesprek opnieuw wil starten staat er ineens bellen via wifi.
Ik heb er geen zin in dat er telkens een gesprek afgebroken word, ik mezelf moet afvragen of die persoon gewoon heeft opgehangen.
Ik betaal mijn rekeningen netjes elke maand en ik verwacht dus dat het werkt. Ik merk dat het nu bij 9 van de 10 telefoongesprekken echt afwachten is wanneer de verbinding word verbroken.
Ik kan het nergens uitzetten. Vervolgens bellen jullie me met een 020 nummer, ik was niet in de gelegenheid om op te nemen; maar als ik terug bel moet ik een heel achterlijk menu door met klantnummers en rekeningnummers, stiltes die vallen waar in er schijnbaar van mij verwacht word dat ik die computer antwoord geef, als je niet snel genoeg bent dan zegt ze alweer dat ze de vraag niet heeft begrepen. Ik word daar erg agressief van.
Zorg gewoon dat het werkt wat je verkoopt.
Alsof ik die onzin continu bij hou. Spreek gewoon mijn voicemail in. Jullie hebben al mijn gegevens dus ik hoef dat niet te verifiëren. Net als die chatbot, prima als je zoiets hebt maar zorg dat het werkt.
Oh en ineens word mijn toestel ook niet meer herkend onder toestelhulp, beetje vreemd.
Ik hoef ook niet gebeld te worden door t mobile met een 'mooie' actie want die mooie acties zijn altijd duurder dan wat ik nu heb.
Mijn excuses, voor dit relaas aan opmerkingen. Maar alsof ik ook weet op welk subforum dit hoort.
En kom niet aan met dat ik gegevens moet sturen en dat jullie dan contact opnemen, geef gewoon een algemene oplossing. Want het is echt niet persoonsgebonden.
Toestel; OnePlus 6
Rekeningen: alles betaald