De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Beste, Ik heb een iPhone 11 besteld en vroeg mij af of ik de usb-C versie kan krijgen. Met vriendelijke groet, Bas
hallo, afgelopen week een reparatie aangemeld, deze wilde ik de volgende dag toch annuleren. Toen heb ik naar tele2 gebeld em die vrouw wist niet hoe ze dat moest doen en ik zou smiddags teruggebeld worden. Niks meer gehoord en krijg net een mailtje dat ze hem morgen op komen halen. Iemand enig idee hoe ik hem nu kan annuleren zodat die mensen niet voor niks hierheen komen?
Goedemiddag, Ik word de laatste tijd heel veel gebeld door binnenlands, buitenlandse en mobiele nummers die ik niet ken. Ik heb mij al ingeschreven in het Nederlandse bel-me-niet-register wat totaal niet helpt. Welke andere mogelijkheden zijn er en bestaat er in het buitenland ook zoiets, waardoor dit een keer ophoudt? Een ander nummer is ontzettend onhandig.
Ik heb nu namelijk de huawei p20 lite en wil graag bij huawei blijven. Echter is het natuurlijk de vraag of die telefoon google heeft.
Ik heb de pincode van mijn telefoon 3x verkeerd ingetoetst en kom niet meer in mijn telefoon. Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn tele2 maar ben mijn wachtwoord kwijt. Als ik mail om deze te herstellen krijg ik geen mail.Hoe kom ik vandaag aan mijn PUK code nu de klantenservice dicht is?
HalloIk heb een contract bij tele2 rechtstreeks afgesloten met een telefoon. De telefoon is vandaag geleverd. Volgens de bevestigingsmail zou ik na ontvangst van de telefoon het contract en toestel factuur via mail krijgen. Dit is nog niet gebeurd en ik wil graag gebruik maken van de cashback via Samsung. Zou ik deze stukken vandaag kunnen ontvangen zodat ik mijn garantiebewijs heb en natuurlijk mijn contract?Ik neem aan dat een bezorgbewijs en een bonnetje van de 1cent pin niet geldig zijn voor de cashbackGraag een reactie van een medewerker van tele2.Alvast bedankt Nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, ontvang je per mail je contract en hardware factuur.
30 oktober heb ik een iPhone 12 pro bestelt levertijd zou ongeveer 3 weken zijn in het begin kreeg ik nog een mail over de levering ma dat krijg ik nu ook niet mijn vraag wanneer komt iegr paul
Sinds een tijdje vraagt Tele2 niet meer om een PIN-code bij het bellen naar voicemail vanaf eigen toestel (als je een PIN hebt ingesteld). Ik vraag me af of dit wel veilig is. Het is volgens mij niet zo moeilijk om een telefoonnummer te spoofen. Dat ligt aan het netwerk, maar ik kan hier geen informatie over vinden. Wie kan me daaraan helpen?
Ik ben in bezit van de samsung s20+, nu ben ik gewend om elke maand een software update te ontvangen. Maar deze heb ik in november niet ontvangen. Ik vroeg mij af of dit klopt?
Ik heb op 5 november abbo verlengd (iphone 12 pro blauw) het zou 3-4 weken dure. Heb onderhand 2 mailtjes gehad dat ze niet op voorraad waren. Zou vorige week vrijdag een nieuwe mail ook krijgen niet gehad en we zijn nu een week verder en heb nogsteeds geen mail gehad. Het is heel vervelend om niks van tele2 te horen waar mijn telefoon is gebleven.
hoi, mijn samsung a50 heeft 2 weken geleden aangekondigd een update te gaan uitvoeren(dit gebeurt wel vaker) dus ik dacht oke prima. op het moment dat hij klaar was voor installatie liep hij vast en schakelde uit. tot op vandaag krijg ik hem niet meer aan. ik heb de volume-uit knop met de aan-uitknop tegelijk ingedrukt, maar dan blijft hij vastlopen op het begin scherm met SAMSUNG A50. heb hem proberen te resetten, maar ook hier bij geen succes. heeft iemand tips?
Hoi, gister is mijn telefoon gestolen (samsung galaxy s9+ 256gb) zonder simkaart erin, nu las ik dat jullie de imei code op een blacklist kunnen zetten en de telefoon kunnen traceren. De aangifte is ook gedaan. Kunnen jullie dat?
Ik heb de iPhone 12 pro gold besteld op 25 oktober. Levertijd zou 3-4 weken zijn. Inmiddels ben ik al 5 weken aan het wachten en nog steeds niks binnen. Bestelstatus is ook al 5 weken hetzelfde dat ik in afwachting ben van de voorraad.Is er iemand die rond dezelfde tijd de iPhone 12 pro heeft besteld en deze al wel binnen heeft??
Een goedemiddag, Ik heb op 18 november in de avond een iPhone 11 64GB Green besteld. Ik mocht verlengen dus dacht, ik ga voor een iPhone. Deze was op voorraad dus '’'Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis!'’. Rek dat maar uit naar 3 weken dacht ik gelijk en die kant gaat het ook op. Nu is het algemeen bekend dat deze dingen gewoonweg zeer populair zijn waardoor de levertijden ook zeer lang zijn. Tele2 is afhankelijk van Apple...etc etc. Oké prima. Ik heb echter 1 vraag: Op 25 januari 2021 verloopt mijn huidig abonnement. Ik mag wel verwachten dat ik hem in ieder geval VOOR die tijd heb toch? Zou een beetje raar zijn dat ik dan 39 euro per maand ga betalen en geen nieuwe telefoon heb. Groetjes Jelmer
Hallo, Sinds vorig weekend heb ik mijn abonnement verlengd met een oppo reno4. Ik ben prima tevreden, maar na een week merk ik dat de mobiel heel langzaam reageert. Als ik over website scroll gaat het heel stroperig, bij het typen van berichten zit er veel vertraging in en ook bij het switchen van apps gaat dit heel langzaam. Ik ben benieuwd of dit een probleem is in bepaalde instellingen of ligt hier iets anders aan ten grondslag. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit na een week al zou moeten gebeuren.
Mijn S8+ heeft te weinig volume tijdens oproep, zet ik hem op handsfree is het oke.Onder instellingen en volume, daar staat ook alles open.Weet iemand wat er aan de hand is of wat je moet doen om niet ineens een andere te kopen?Harry
Beste lezer,Vanaf 13.12.2018 heb ik mijn iPhone X. Sinds deze zomer lopen er uit het niets twee groene verticale strepen door mijn beeld. Mijn iPhone doet het verder nog uitstekend, alleen ik irriteer mij aan de strepen. Ik ben bij Apple geweest voor een diagnose en die hebben geconstateerd dat het niet door val schade (i.o.d.) komt maar dat het een hardware fout is in mijn telefoon.Omdat het buiten de 1 jaar fabriek garantie valt van Apple konden zij hem niet kosteloos repareren dus heb ik hem via Tele2 opgestuurd naar dynafix, aangezien ik bij tele2 garantie heb zolang mijn contract loopt (2 jaar). De eerste keer dat ik hem op heb gestuurd (juli 2020) werd de reparatie niet vergoed, dus heb ik hem on-gerepareerd terug laten sturen. Toen ben ik wat onderzoek gaan doen. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klanten service van tele2 en die hebben mij verteld dat dynafix mijn toestel kosteloos zouden moeten repareren omdat hij nog binnen mijn garantie termijn valt. Zo gezegd zo ged
Ik heb vandaag de samsung s20 fe ontvangen,maar zie nu dat er geen aansluiting is voor koptelefoon of oortjes. Iemand misschien idee hoe ik dat kan doen of word het nieuwe kopen met Bluetooth?
Ik heb onlangs een iPhone 12 pro van Tele2 ontvangen. Bluetooth werkt echter niet. Apparaten worden niet gedetecteerd. Ik heb alles al geprobeerd, zoals via Google te vinden is (resetten, aan en uit doen etc.). Iemand een oplossing?
ik heb van iemand zijn oude samsung gekocht. toen ik mijn sim erin deed gaf hij melding de sim niet te lezen en zei plaats symkaart. ik heb degene van wie ik het toestel heb gekocht gevraagd naar de unlockcode. maar deze had hij niet. ik ben dan ook op zoek naar de code voor mijn toestel. ik weet dat je dan ook de Imei dient te hebben maar laten we eerst maar een kijken of iemand mij kan helpen
Beste mensen, Mijn telefoon laadt niet op. Ik heb deze telefoon amper 2 maanden. Nu heb ik hem naar Samsung reparatie gestuurd en die zeggen dat ik opgegeven heb dat de display stuk is en tweede probleem is dat de telefoon niet oplaadt. Dit valt dus buiten de garantie en zal ik 140 euro moeten betalen. Alleen ik wil dat de telefoon gerepareerd wordt en het scherm/display is een tweede probleem.(dat is ook nadien gekomen). Ik weet nu niet wat ik moet doen omdat contact met samsung heel lastig is.
Gisteren dan mijn nieuwe simkaart ontvangen. Eigenlijk alles ok, niets beter maar vooral niet slechter! Wifi bellen gaat nog steeds via de app. En de zogenaamde blokkade op roaming bellen blijft ook bestaan maar bellen gaat wel. Maar nadat de nieuwe simkaart in gebruik is genomen krijg ik drie keer een sms uit het VK, landnummer 00447xxxxxxxxxx, met een getal van zes cijfers. Verschillende nummers. Zou ik ze hier neerzetten?Misschien iets van Google, Facebook of Huawei?
Op mijn mobiel krijg ik de mededeling dat ik me moet aanmelden bij tele2 als ik mijn mail app Outlook voor android start. Mail komt niet meer binnen. Als ik me vervolgens aanmeld dan krijg ik het bericht “Je e-mailcertificaat is on geldig. Wil je toch aanmelden.” Toch aanmelden lukt niet. Mail op mijn PC werkt wel dat certificaat is geldig tot volgend jaar. Wie heeft er een oplossing?Gr Kees
Ik kan de functie persoonlijke hotspot niet meer vinden op mijn iPhone 11 pro max en dus ook niet meer inschakelen. Voor het nieuwe 4G netwerk heb ik hier geen last van gehad.
Ik ben nu dus over naar het T-Mobile netwerk. Ik heb in het buitenland zelfs 4G.Maar ik kan niet bellen. Uitgaande oproepen tijdens roaming zijn geblokkeerd door een wachtwoord. Ik heb er nooit een wachtwoord voor ingesteld. Volgens Huawei moet ik bij de provider zijn. In het forum van T-mobile vind ik er wel iets over. Daar moest een technicus van T-mobile contact opnemen met Huawei met het betreffende telefoonnummer en imei nummer.? AUB help, ik wil graag vanuit het buitenland kunnen bellen!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.