beantwoord

iPhone 11 levertijd najaar 2020

  • 20 November 2020
  • 2 reacties
  • 207 x bekeken

Een goedemiddag,

 

Ik heb op 18 november in de avond een iPhone 11 64GB Green besteld. Ik mocht verlengen dus dacht, ik ga voor een iPhone. Deze was op voorraad dus '’'Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis!'’. 

Rek dat maar uit naar 3 weken dacht ik gelijk en die kant gaat het ook op.

 

Nu is het algemeen bekend dat deze dingen gewoonweg zeer populair zijn waardoor de levertijden ook zeer lang zijn. Tele2 is afhankelijk van Apple...etc etc. Oké prima.

 

Ik heb echter 1 vraag: Op 25 januari 2021 verloopt mijn huidig abonnement. Ik mag wel verwachten dat ik hem in ieder geval VOOR die tijd heb toch? 😃 Zou een beetje raar zijn dat ik dan 39 euro per maand ga betalen en geen nieuwe telefoon heb.

 

Groetjes Jelmer

icon

Beste antwoord door eric 20 November 2020, 12:57

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je oude abonnement blijft doorlopen tot de verlenging (met toestel) is uitgeleverd. Zelfs als het toestel binnenkort toch wordt geleverd ga je pas vanaf 25 januari het nieuwe toestel afbetalen. Netjes toch?

Je oude abonnement blijft doorlopen tot de verlenging (met toestel) is uitgeleverd. Zelfs als het toestel binnenkort toch wordt geleverd ga je pas vanaf 25 januari het nieuwe toestel afbetalen. Netjes toch?

Dat klinkt heel netje Eric. Beetje geduld is een schone zaak. Bedankt.

 

Reageer