Een reset naar de fabrieksinstellingen is het enige, maar aangezien ik zelf geen Samsung gebruiker ben zou je even moeten opzoeken hoe je dat doet. En anders wordt het de telefoon opsturen ter reparatie. Is de telefoon wel (al een paar minuten) aangesloten op het stopcontact als je het aanzet?
Hallo @benthex,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van jouw telefoon.
De tip van @pipodeclown is een goede, terug naar fabrieksinstellingen. Ik heb gezocht hoe dit kan op de website van Samsung, zie Samsung reset. Als dit niet werkt dan lijkt het op een software fout. Geen zorgen, jij kan hier meestal niks aan doen dus een grote kans dat dit onder je fabrieksgarantie valt! Dan kan je jouw toestel opsturen ter reparatie. Op onze website staat duidelijk omschreven wat de stappen zijn, telefoon repareren.
Ik hoop dat je jouw toestel weer werkend krijgt. Laat mij weten of het lukt. Als ik iets voor je kan doen dan weet je mij te vinden. Ik sta voor je klaar!