Beste lezer,
Vanaf 13.12.2018 heb ik mijn iPhone X. Sinds deze zomer lopen er uit het niets twee groene verticale strepen door mijn beeld. Mijn iPhone doet het verder nog uitstekend, alleen ik irriteer mij aan de strepen. Ik ben bij Apple geweest voor een diagnose en die hebben geconstateerd dat het niet door val schade (i.o.d.) komt maar dat het een hardware fout is in mijn telefoon.
Omdat het buiten de 1 jaar fabriek garantie valt van Apple konden zij hem niet kosteloos repareren dus heb ik hem via Tele2 opgestuurd naar dynafix, aangezien ik bij tele2 garantie heb zolang mijn contract loopt (2 jaar). De eerste keer dat ik hem op heb gestuurd (juli 2020) werd de reparatie niet vergoed, dus heb ik hem on-gerepareerd terug laten sturen.
Toen ben ik wat onderzoek gaan doen. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klanten service van tele2 en die hebben mij verteld dat dynafix mijn toestel kosteloos zouden moeten repareren omdat hij nog binnen mijn garantie termijn valt. Zo gezegd zo gedaan heb ik mijn toestel voor de tweede keer opgestuurd naar dynafix (23.09.2020). Daar had ik meteen weer gedoe mee, ze hadden niet de goede documenten voor de garantie claim bij tele2. Uiteindelijk heb ik alle documenten die dynafix nodig heeft opgestuurd, nu bijna twee weken verder krijg ik weer een prijsopgave van 377,73 euro… Omdat de reparatie buiten de 1 jaar fabriek garantie valt van Apple. Maar ik heb hem toch gestuurd via tele2??? Ik word van de kast naar de muur gestuurd en ben nog geen stap verder.
Ik heb wéér contact opgenomen tele2 en de medewerker van de klantenservice heeft mij verteld dat ik via deze weg de meeste kans maak.
Tot zo ver ben ik erg ontevreden over hoe de reparatie van mijn toestel wordt behandeld en dit is daarom ook een assist op overstappen. Erg jammer na 6 jaar…
Groet.