De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Geachte heer/mevrouw,Ik zou graag mijn belgeschiedenis willen inzien van de maand augustus omdat deze niet zichtbaar is op de factuur. Graag ontvang ik deze van jullie. met vriendelijke groet,Shanti Yenipazar
Ik heb nu een andere provider, en dit loopt dus tot 1 oktober 2021, maar in midden augustus weet ik pas of ik een nieuwe abonnement met telefoon wil nemen, kan dit? Want op de site staat 4 maanden van tevoren aanvragen. Hoe lang duurt het in totaal voordat je de nieuwe kan gebruiken?(nadat je nummerbehoud hebt aangevraagd)
al opgelost
ik heb er een heel erge provider aan. ik mag niet eens contact nu opnemen met tele2 want die moeten ook slapen anders krijgen zij ook psychosen. en ik mag werkelijk niets bellen, ook geen eddy consulent. ik moet werkelijk erg nodig praten want zit in een erge lange deja vu maar niemand in mijn omgeving kan of wil met mij praten omdat ik in quarantine zit. heb afgelopen week ook geen factuur mogen omzetten naar cash. dit is mijn eigen beslissing dat ik dit doe en dat was zeer nodig ook. tot ziens tele2, jullie zijn echt een enge erge verpesters van mensenlevens. ik zeg hierbij mijn abonnement 33002426o
Familie van mij meldde dat ik geen voicemailtekst heb. Als ik terugkijk al langer dan een maand. In mijn Tele2 kan ik niets wijzigen of opslaan. Nu komt er een enquête van Tele2 langs die ik ook nog eens niet wegkrijg zonder hem in te vullen.!! Terwijl ik zit te typen! Nou ja zeg.. Maar goed, heel veel mensen konden mijn voicemail bereiken, maar tekst is weg. Kan niets veranderen, ook niet inspreken
Hallo ,Ik mag mijn abonnement verlengen. Nu zit ik er over te denken om maandelijks opzegbaar erbij te nemen.Nu is mijn vraag: Als ik een abonnement neem met toestel + maandelijks opzegbaar en ik betaal nu de helft van de toestelwaarde (12 maanden vooruit betalen), kan ik dan na een jaar het abonnement opzeggen als alle toestelkosten zijn afgelost? Daarnaast ook na dat jaar een ander abonnement nemen met een nieuwe telefoon? Alvast bedankt!
Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement vernieuwd en hierbij 5g bij genomen. Deze is alleen nooit geactiveerd. Volgens de dekkingskaart zou dit wel mogelijk moeten zijn in mijn regio, weet iemand waar dit mis gaat?
Ik zit al twee en halve week te wachten dat ik mijn contract weer kan verlengen en schijnt wat fout te gaan bij tele2 en daar is de klant de dupe van. Heel vervelend terwijl ze een mailtje sturen je kan verlengen. Krijgt steeds andere antwoorden zelfs dat het wordt geregeld. Nou dus niet in dit geval. Dus ik hoop dat er iemand hier wat aan kan doen nadat ik wel 10 personen aan de lijn heb gehad en verschillende afdelingen.
Op 24 maart heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement + telefoon.Ergens ging daar al iets mis want ik kreeg geen bevestgingsmail of iets dergelijks. Later kon ik via de website zien dat mijn bestelling geannuleerd was.Ik heb hier direct telefonisch contact over gezocht, waar ik trouwens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat er een storing was en dat dit de reden kon zijn dat de bestelling geannuleerd was. Ik had de keuze om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan zou ik weer de gekozen toestel aanbetaling moeten doen. Na overleg met deze medewerker heb ik er toen voor gekozen om eerst de terugbetaling af te wachten, deze zou hij direct handmatig uitvoeren waardoor het 5 tot 7 dagen zou duren in plaats van 14 dagen. Vandaag zijn we 2 en een halve week verder en heb ik nog steeds het geld niet terug. Ik was hier wel vanuit gegaan en dus is het erg vervelend.Mijn vraag is dan ook; Wanneer kan ik nu eindelijk mijn geld terug
Mijn abonnement verloopt binnenkort. Wat gebeurt er als ik niks doe? Stopt alles, of wordt het overgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement?In geval van het tweede, hoe weet ik welke prijs ik daarvoor ga betalen?
Ik heb gisteren een telefoon bestelt maar nog steeds geen bevestigingsmail. Is het normaal dat het zo lang duurt. Er is nog niks betaald.
Weet iemand wanneer je maandbedrag wordt aangepast als je telefoonkrediet volledig afbetaald is?
Hallo,ik ben bezig met het verkrijgen van een hypotheek. Ik heb op 14 maart mijn toestelkrediet afbetaald. Dit is nog niet verwerkt in het BKR register. Kunnen jullie mij een bevestiging geven dat het toestelkrediet afbetaald is en dat het afgemeld wordt bij het BKR register? mvg,Maarten
Hallo,Ik heb al enkele jaren verschillende mobiele abonnementen gehad bij Tele2. Nu heb ik ook een 2 jarig abonnement lopen. Deze kan ik pas over een half jaar verlengen (en dan kan ik als het goed is ook een nieuw toestel uitkiezen). Op dit moment staat er nog een restbedrag (toestelkrediet) van zo’n 70,- euro ongeveer open. Nu ben ik in het bezit van een Huawei telefoon en deze komen de laatste tijd niet heel goed in het nieuws (met betrekking tot spionage en dergelijke). Ik kan op dit moment geen toestel wijzigen in mijn Tele2 portaal. Als ik het restbedrag direct afbetaal, kan ik dan wel direct mijn toestel wijzigen? Ik zou graag een ander toestel (niet van Huawei) willen gebruiken ivm een functie bij een overheidsinstelling. Wat zijn hier voor mij de opties?
Ik heb een simkaart binnengekregen en ik wil deze activeren, dit lukt niet. Wanneer ik het Sim nummer invoer ontvang ik geen sms.. en staat er geen service. Wat kan ik doen?
Probeer mijn simkaart te activeren, maar lukt niet via chat🥴
Ik heb uiteraard eerst de chatbot geprobeerd om mijn melding te doen over onbeveiligde websites. Helaas kreeg ik alleen maar reclame en vragen als ja, of nee. Dat was het. Meer kwam er niet uit, terwijl ik heel duidelijk was
ik heb op ongeveer 5 maart mijn sim-only abonnement aangepast van €25 per maand naar €17 per maand maar op 25 maart is er gewoon €25 afgehaald wat kan ik nu doen?
Ik heb zojuist een nieuwe telefoon met abbonement binnen gekregen. Nu had ik nog een abbonement lopen en die telefoon ook al afbetaald. Ik heb gevraagt voor nummer behoud. Nu heb ik een nieuwe simkaart gekregen met een ander nummer, maar ten eerste wil ik geen ander nummer en ten tweede staat daar ook niet eens een nieuw abbonement op want hij werkt niet. Wat moet ik nu doen?
Beste Tele2,Ik heb eerder vanmiddag gemerkt dat ik verplicht de huidige bundelbooster moet opmaken voor ik een nieuwe kan activeren. Ik ben hier bijzonder ontevreden mee. Op die manier heb ik telkens een onderbroken data-sessie. Is dit bewust beleid mbt verplicht opmaken? Het is de 2e verslechtering sinds ik op het T-Mobile netwerk ben overgezet. Die sms’jes werkten veel prettiger!
Ik heb meerdere facturen gekregen terwijl het abonnement opgezegd is. Hoe zit dit? Eerder heb ik dit onderwerp al aangekaart hier:
Dinsdag een nieuw abonnement met nummerbehoud en nieuw toestel besteld en direct via ideal €800,- betaald. Verder geen bevestigingsmails oid gekregen. Woensdag de klantenservice gebeld en die zagen gelijk dat er een storing was en ik zou donderdag teruggebeld worden met een oplossing.Het blijkt dat door een storing de bestelling automatisch geannuleerd was en de oplossing is om opnieuw een bestelling te plaatsen en wederom €800,- te betalen of wachten tot mijn geld teruggestort wordt en dan opnieuw bestellen. Eigelijk vind ik beide geen echte oplossing vooral ook omdat er maar niet duidelijk wordt hoe lang het gaat duren voordat het geld teruggestort wordt.Zijn er hier meer mensen die deze ervaring hebben en die misschien wel een redelijke oplossing aangeboden hebben gekregen?
Hallo, Mijn toestelkrediet is afbetaald met einddatum van 28 februari 2021. En is nog steeds niet afgemeld bij BKR. Wij hebben huis gekocht en hypotheek stukken kan niet afgerond worden omdat TELE2 dit nog niet heeft afgemeld bij BKR!!!!Klantenservice kan niets betekenen. Wat een slechte zaak is dit nu na 5 weken is nogsteeds niet afgemeld. Ik serieus over nadenken om ergens anders overstappen met zo service kan je niet verder.Kan iemand anders mij hier helpen of moet ik klacht indienen!!
Ik heb 1,5 week geleden een bestelling geplaatst welke automatisch werd geannuleerd. Werd ik gebeld zeggen ze ja 5 werkdagen heeft u uw geld terug. Ik wacht inmiddels al iets langer en ben in principe ook geen millionaire.
Goededag de sim kaart kan niet geactiveerd worden, en kan tevens me gegevens ook niet opvragen van me eventueele tele 2 account krijg hier geen mail van, iemand die me verder kan helpen hier in?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.