beantwoord

Terugbetaling na annulering

  • 9 April 2021
  • 3 reacties
  • 231 x bekeken

Op 24 maart heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement + telefoon.

Ergens ging daar al iets mis want ik kreeg geen bevestgingsmail of iets dergelijks. Later kon ik via de website zien dat mijn bestelling geannuleerd was.

Ik heb hier direct telefonisch contact over gezocht, waar ik trouwens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat er een storing was en dat dit de reden kon zijn dat de bestelling geannuleerd was. Ik had de keuze om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan zou ik weer de gekozen toestel aanbetaling moeten doen. 
Na overleg met deze medewerker heb ik er toen voor gekozen om eerst de terugbetaling af te wachten, deze zou hij direct handmatig uitvoeren waardoor het 5 tot 7 dagen zou duren in plaats van 14 dagen. 
 

Vandaag zijn we 2 en een halve week verder en heb ik nog steeds het geld niet terug. Ik was hier wel vanuit gegaan en dus is het erg vervelend.

Mijn vraag is dan ook; Wanneer kan ik nu eindelijk mijn geld terug verwachten?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 10 April 2021, 00:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Er zijn geen medewerkers die met de Tele2 bankpas meteen even een individuele terugbetaling kunnen uitvoeren, daar zijn afdelingen voor. Mogelijk heeft de medewerker in het aangemaakte ticket om snelle verwerking verzocht. Standaard staat er 14 dagen voor, vandaag is dat 16 dagen geleden en dus terecht dat je er hier even naar vraagt. Morgen is de telefonische klantenservice geopend, zij kunnen de status van het ticket controleren. Of wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @NinaScholten,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. Tof om te zien dat je al een nieuwe bestelling hebt geplaatst en dat deze al bij jou thuis is! Hoe bevalt jouw nieuwe toestel?

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Beste Cas, 

 

Bedankt voor je reactie! Fijn dat de betaling nogmaals handmatig op de lijst is gezet, hopelijk gaat het deze keer wel goed. Maar als jij het blijft monitoren heb ik hier vertrouwen in.

Mijn nieuwe toestel bevalt zeker! Nu alleen mijn geld nog terug krijgen, dan ben ik helemaal tevreden! ;)

 

Met vriendelijke groet,

Nina Scholten