Op 24 maart heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement + telefoon.
Ergens ging daar al iets mis want ik kreeg geen bevestgingsmail of iets dergelijks. Later kon ik via de website zien dat mijn bestelling geannuleerd was.
Ik heb hier direct telefonisch contact over gezocht, waar ik trouwens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat er een storing was en dat dit de reden kon zijn dat de bestelling geannuleerd was. Ik had de keuze om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan zou ik weer de gekozen toestel aanbetaling moeten doen.
Na overleg met deze medewerker heb ik er toen voor gekozen om eerst de terugbetaling af te wachten, deze zou hij direct handmatig uitvoeren waardoor het 5 tot 7 dagen zou duren in plaats van 14 dagen.
Vandaag zijn we 2 en een halve week verder en heb ik nog steeds het geld niet terug. Ik was hier wel vanuit gegaan en dus is het erg vervelend.
Mijn vraag is dan ook; Wanneer kan ik nu eindelijk mijn geld terug verwachten?