beantwoord

toestelkrediet afbetaald: bevestiging afmelden bkr registratie

  • 8 April 2021
  • 4 reacties
  • 255 x bekeken

Hallo,

ik ben bezig met het verkrijgen van een hypotheek. Ik heb op 14 maart mijn toestelkrediet afbetaald. Dit is nog niet verwerkt in het BKR register. Kunnen jullie mij een bevestiging geven dat het toestelkrediet afbetaald is en dat het afgemeld wordt bij het BKR register? 
 

mvg,

Maarten

icon

Beste antwoord door Skillertje 9 April 2021, 08:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je 14 maart het toestel hebt afbetaald via ideal, dan staat er ook nog een toestel termijn op de factuur die rond de 25e is afgeschreven met automatische incasso.

6 erken na die afboeking is het BKR bijgewerkt omdat je na een incasso nog een maand kan storneren.

Ik heb op 11 maart (vooruitlopend op de afschrijving) mijn factuur voor de maand maart handmatig betaald. Ik kan deze handmatige overboeking niet terugstorneren. Op 14 maart heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. 
 

Op ander topics lees ik dat mensen een bewijs van afbetaling van jullie krijgen voor de hypotheek verstrekker. Dat wil ik ook graag, 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Skillertje,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de bevestiging toestelkrediet.

Er komt natuurlijk veel kijken bij een huis kopen, goed dat je jouw toestelkrediet hebt afgelost! Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jou een mail gestuurd met de bevestiging van de aflossing. Dit wordt ook afgemeldt bij het BKR. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met mijn collega’s en die zijn bezig om dit in orde te maken.

Als je hier vragen over hebt stel ze gerust. De Community staat voor je klaar!

Dank voor je bericht en dank voor de mail. In de mail staat nog niet dat mijn toestelkrediet wordt uitgeschreven bij het BKR. Ik heb hier dus nog niks aan voor mijn hypotheek aanvraag. Zou je een nieuwe mail voor mij kunnen opstellen met daarin deze bevestiging?