Voicemail tekst werkt niet meer

  • 16 April 2021
  • 31 reacties
  • 352 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Familie van mij meldde dat ik geen voicemailtekst heb. Als ik terugkijk al langer dan een maand. In mijn Tele2 kan ik niets wijzigen of opslaan. Nu komt er een enquête van Tele2 langs die ik ook nog eens niet wegkrijg zonder hem in te vullen.!! Terwijl ik zit te typen! Nou ja zeg.. Maar goed, heel veel mensen konden mijn voicemail  bereiken, maar tekst is weg. Kan niets veranderen, ook niet inspreken 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 3

Ja, die weg heb ik gevolgd. Is te zien in het topic, heb het plaatje erbij gedaan. Opslaan mag niet 🤷‍♀️

Reputatie 3

Vreemd, ik wel, was keurig aangekondigd. Kan je wel sms berichten van anderen ontvangen? Het toestel heeft ook niet meer dan 2 dagen uit gestaan? Sms berichten worden na een bepaalde tijd gewist als ze niet kunnen worden afgeleverd namelijk. Maar als ik je goed begrijp kunnen mensen je voicemail nog wel gewoon inspreken?

Natuurlijk kan ik sms berichten van anderen ontvangen. Dat zou me anders echt wel opgevallen zijn. Ik bel en app en gebruik Mesenger meer dan dat ik sms, en vice versa, daarom weet ik dat ik deze sms van Tele2 niet gekregen heb. Ik heb mijn telefoon ook niet uitstaan, nog geen 10 minuten, ivm met bejaarde familie. Alle gewone telefoontjes komen binnen. Het valt toch op dat ik van de ene provider constant missers heb en van de nieuwe helemaal niet?

Wat opvalt is dat ik al een tijdje geen sms meer krijg wanneer de 'factuur klaarstaat'. Die krijg ik ook niet meer

Sms wordt niet meer door iedereen regelmatig gebruikt, dus had gekund. Heb je de factuur notificatie wel aan staan in Mijn Tele2 of de mobiele app?

 

Reputatie 3

Ik heb in maart een sms ontvangen dat het voicemail systeem vernieuwd zou worden, jij niet?

Even voor de goede orde, de gegevens staan al een hele tijd in mijn profiel 

Reputatie 7

Het begint een beetje een onsamenhangend spam topic te worden. Incomplete posts, halve antwoorden op tips, citaten van andere diensten en het topic staat inmiddels als beantwoord.

Reputatie 3

Het begint een beetje een onsamenhangend spam topic te worden. Incomplete posts, halve antwoorden op tips, citaten van andere diensten en het topic staat inmiddels als beantwoord.

Het staat als beantwoord? Waarom? Wie doet dat? Er is nog geen juist antwoord gegeven helaas. Dat komt dus ook niet meer. Jammer Pipo. Wat een werk en geen gerechtvaardigde uitkomst

Reputatie 7

Wasn’t me