De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb zojuist bij TELE 2 mijn huidige abonnement verlengd, mijn nieuwe abonnement gaat in vanaf 29-07. Mijn huidige abonnement loopt af van 28-07, moet ik deze ook ergens opzeggen? Of gaat dit automatisch, aangezien ik hem verleng bij tele 2? Ik hoor het graag
Morgen wordt mijn nummer overgenomen door Tele2 (ik ga van KPN naar Tele2). Er wordt aangegeven dat je hiervoor in Nederland moet zijn, maar ik ben deze week niet in Nederland. Hoe gaat dit in mijn geval dan? Alvast bedankt!
Hallo! Ik heb pas een abbo aangevraagd bij jullie, en heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. Nu heb ik vervolgens een smsje van jullie ontvangen dat dit is afgewezen door mijn oude provider en ik mijn provider moest bellen om te vragen hoe dit komt. Ik heb hen gebeld en zij hebben mijn klantnummer meegegeven en gezegd dat ik die aan jullie door moet geven. Waar moet ik dat naar sturen? En kunnen jullie het dan oplossen zodra jullie deze hebben? Ik zie uit naar een snelle reactie! Alvast dank!
Vandaag rond 16 uur kreeg ik bericht dat ik mijn pincode moest invullen. Dat deed ik maar elke keer zei hij dat het fout was. Nu moet ik de PUK-code invullen, heb dat 2 keer gedaan, maar het zei ook dat het verkeerd was. Ik kan echter niet inloggen op de website. in de tele2-app staat dat ik geen abonament heb, wat niet waar is! Al mijn facturen zijn betaald!
Beste.,Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.Iemand die mij kan helpen hiermee? Met vriendelijke groet,Rico Hoevens
Al 3 weken werkt internet sms en bellen niet. Al aantal keer klantenservice gebeld. Ik heb het gevoel telkens aan lijntje gehouden te worden. Betreft een nieuw abonnement met nieuwe sim zonder nr.behoud.
Hallo,ik overstap van T-Mobile naar Tele2 (bijna hetzelfde, maar goedkoper). Ik heb SMS gekregen dat overstap is goedgekeurd met datum, maar ‘Dit kan alleen als je die dag in Nederland bent’.Wat gebeurt er als ik nog in buitenland ben?Ik kan niet overstapdatum mezelf wijzigen, ik vul ‘tijdelijke tele2 nummer’, maar ik heb geen SMS krijgen. Ook dezelfde probleem met T-Mobile
Hallo allemaal! Enige tijd terug heb ik een telefoon en abonnement afgesloten bij Tele2 via Belsimpel.Per 31 maart 2021 heb ik mijn nieuwe toestel, een Oneplus 9 Pro gekregen. Deze telefoon heb ik direct in gebruik genomen met de SIM-kaart van mijn oude provider. Alles werkte naar behoren.Op 29 april 2021 werd mijn telefoonnummer overgezet naar Tele2. Vanaf dit moment kreeg ik meldingen dat ik niet goed bereikbaar was.Als iemand mij belt, hoort de beller dat de hem niet over gaan. Op mijn telefoon gebeurt dan helemaal niets. Als ik vervolgens terug bel, hoor ik de andere partij prima. Zij horen mij dan helemaal niet. Ik ervaar deze problemen op veel verschillende plekken, met en zonder VoWifi.Het probleem is op te lossen door de telefoon te herstarten. Na enige tijd is keert het probleem weer terug, ik weet zelf alleen nooit wanneer. Dit is uiteraard erg vervelend.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Tele2. We hebben veel getest en Tele2 stelt dat het probleem in de telefoon
Ik kan niet op mijn mobile inloggen wordt puk code gevraagd die heb ik nietIk heb hem nodig kunt u mij helpen a.u.bM.V.G
Beste medewerkers, op de nacht van 2 op 3 juli is mijn telefoon gestolen in Barcelona (rond 01.00 uur). Om 6 uur heb ik eindelijk weten toegang te krijgen tot mijn tele 2 online om de simkaart te blokkeren (kregen meerdere foutmeldingen etc). Telefonisch contact was op dit tijdstip echter ook niet mogelijk. Nu zie ik vandaag dat er een rekening van 2350 euro klaar staat. De typische Barcelona telefoon-scam. Ik wil graag even informeren of jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik zag dat jullie vaker aangeven dat dit jouw verantwoordelijkheid is als klant tot de simkaart geblokkeerd is. Echter, wanneer je gelijk actie onderneemt, maar problemen ondervindt met het blokkeren, dan lijkt me dit een beetje oneerlijk. Helaas is het voor mij ook niet mogelijk om naar het buitenland te bellen (naar Nederland dus). Soms kan ik even een half uur een telefoon lenen om te bellen, maar dan staan er weer 20 mensen in de wachtrij. Ik hoop dat jullie mij hier van informatie kunnen voorzien over de gewenste
Hallo, als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.
Hi hi, De ex van mijn vriend beweerd dat zij een SMS van mijn vriend heeft gekregen met de tekst dat hij haar terug wilt. De ex heeft hier ook een screen van.Toch is er op de factuur van mijn vriend nergens te vinden dat hij haar zou hebben ge-smst. Dit zou toch niet verwijderd kunnen worden van je factuur?Zou je via internet een SMS kunnen sturen en een afzender kunnen kiezen?
Hier de oplossing voor diegene die een foutmelding krijgen wanneer ze een app willen afrekenen op hun Tele2 account.Had daar zelf ook last van toen ik vandaag voor het eerst weer eens een betaalde app wilde afrekenen. Kreeg iedere keer de foutmelding nadat ik Tele2/T-Mobile/Ben als betaalmogelijkheid had gekozen. Je krijgt dan de optie dat er een sms naar nummer 6040 wordt verzonden. Wat dus niet ging werken.In de MijnTele2 app stond het betalen van Google Play Store op toestaan. Maar waar ik vervolgens achterkwam waardoor het niet mogelijk was, had bellen naar 0900, 0906, of 0909 nummers op blokkeren staan. Nadat ik hiervoor toestemmen had geselecteerd en vervolgens Tele2/T-Mobile/Ben als optie had geselecteerd in Play Store en sms verzenden naar nummer 6040 kreeg ik GEEN foutmelding meer!Met als resultaat dat facturering via Tele2 nu was toegevoegd bij de betaalmogelijkheden. Dus kijk in je MijnTele2 app of je blokkeren hebt aanstaan voor bovenstaande 09XX nummersHeb van te voren no
ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen. bij me bestelling stond dat de simkaart meteen geactiveerd zou worden maar dat is dus niet het geval. en ik kan ook niet bellen naar de klantenservice. wat moet ik doen?
Hi, ik ben op zoek naar een post- of e-mailadres van Tele2 - waar ik mijn klacht naartoe kan sturen.Alvast bedankt
Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog een tele2 account maar deze is denk ik door een update wel gewist ; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. Ik heb wel 2 andere abonnementen in mijn telen2 die wel actief zijn kan aub iemand mij helpen?
Gisteren heb ik mijn telefoon in het water laten vallen en daarmee ook mijn simkaart. Nou heb ik de nieuwe al binnen maar helaas kan ik die niet activeren want ik kan niet inloggen op mijn account door de 2 stapsverificatie. Nou. Wil/heb ik morgen ochtend mijn telefoon weer nodig is er Iemand die mij hiermee kan helpen?
Hallo,Een aantal dagen geleden is mijn telefoon met simkaart gestolen. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd en de oude geblokkeerd. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem online te activeren. Hoe zou ik dit kunnen activeren zonder dat ik hoef te wachten op maandag?Alvast veel dank,Groeten, Lara
Ik heb een galaxy S7 en mijn oude simkaart deed het niet meer sinds het nieuwe netwerk ik heb toen een nieuwe simkaart aangegevraagd en gekregen maar ook deze geeft aan simkaart niet geregistreerd. het registreren via de website lukt niet en ook via de klantenservce lukt het niet. ik ontvang geen sms en kan ook niet bellen met mijn telefoon dit duurt nu al weken en ben wanhopig wel betaal ik mijn abbonement. HULP IS ZEER GEWENST
Wat is het verschil in unlimited data 19.1 die ik heb. En de 17.4 die mijn vriendin heeft? Mijn abonnement is 10 euro goedkoper. Ik heb 10gb data en mjjn vriendin de zogenaamde unlimited maar in haar tele2 app zie je dat ze maar 8gb data heeften 2gb databooster. Met andere woorden gewoon 10gb! Verder zijn bij mij zijn de verschillende mogelijkheden ook goedkoper. Heel vreemd allemaal. Kunnen jullie dit helder uitleggen?
Haay, Ik wil graag mobiel abonnement en de thuis abonnement activeren voor klantvoordeel, maar het lukt niet. Weet iemand hoe dat moet? Of kan er iemand van de klantenservice het activeren in de systheem. Tele 2 mobiel abonnementTele 2 thuis abonnement van tmobile
Tele2 heeft zonder mijn toestemming een bestelling op mijn naam geplaats. De klantenservice beweert dat het op band is opgenomen - ik zou graag willen dat iemand van Tele2 contact met mij opneemt om te laten horen wat er op de band staat. Ik weet 200% dat zo'n opname niet bestaat.
Hallo!Ik heb de belgegevens van afgelopen 2 weken nodig. Ik ben een zeer belangrijk telefoonnummer kwijt. Alleen van 1 juli jl. Is ook goed. Ik weet zeker dat ik deze persoon die dag gebeld heb. Met vriendelijke groet,Padamu
Ik zou graag willen mailen met Tele2 want ik zit ver boven extra kosten en dat wil ik maandelijks maken
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.