beantwoord

Nummerbehoud buitenland

  • 26 July 2021
  • 1 reactie
  • 310 x bekeken

Morgen wordt mijn nummer overgenomen door Tele2 (ik ga van KPN naar Tele2). Er wordt aangegeven dat je hiervoor in Nederland moet zijn, maar ik ben deze week niet in Nederland. 

Hoe gaat dit in mijn geval dan? 

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 27 July 2021, 08:54

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @BakkerM,

Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik leg je graag uit hoe het zit met nummerbehoud.

Op de dag van het nummerbehoud sturen we je een sms, een half uur voordat je nummer wordt overgezet. In deze sms laten we weten dat je jouw nieuwe Tele2 simkaart bijna kunt gebruiken. Even later zul je merken dat je oude simkaart geen bereik meer heeft. Doe dan je nieuwe Tele2 simkaart in je toestel. Zodra je nummerbehoud succesvol is afgerond, sturen we je een welkomst-sms. Je bent dan bereikbaar op het Tele2 netwerk met je eigen mobiele nummer.

Als je niet in Nederland benr dan krijg je die sms pas als je in Nederland bent, je zal dus even tijdelijk zonder nummer zitten. Als je terug bent in Nederland gaat het proces gewoon verder! 

Laat je ons weten of het is gelukt met nummerbehoud? De Community staat voor je klaar!

Reageer