Skip to main content

Vandaag rond 16 uur kreeg ik bericht dat ik mijn pincode moest invullen. Dat deed ik maar elke keer zei hij dat het fout was.  Nu moet ik de PUK-code invullen, heb dat 2 keer gedaan, maar het zei ook dat het verkeerd was.  Ik kan echter niet inloggen op de website.  in de tele2-app staat dat ik geen abonament heb, wat niet waar is!  Al mijn facturen zijn betaald!

Hallo @KlaudiaPe,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met jouw pukcode. 

Weet je waarom je jouw pincode moest invullen? Het is niet gebruikelijk dat de simkaart uit zichzelf om de code vraagt. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een actief abonnement hebt. Jouw pukcode staat in MijnTele2 of of het kaartje waar jouw simkaart in zat. 
Als je dat kaartje niet meer hebt dan kan ik de pukcode doorgeven. Stuur mij een privebericht en dan help ik je verder!

Ik hoor graag van je!



 


Reageer