Beste.,
Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.
Iemand die mij kan helpen hiermee?
Met vriendelijke groet,
Rico Hoevens
Beste.,
Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.
Iemand die mij kan helpen hiermee?
Met vriendelijke groet,
Rico Hoevens
Beste.,
Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.
Iemand die mij kan helpen hiermee?
Met vriendelijke groet,
Rico Hoevens
Ook kan ik niet inloggen op mijnTele2 om hier deze codes te bekijken
Alleen iemand van Tele2 kan je hier mee helpen, deze zal een aantal gegevens van je moeten verifiëren. Hier op het forum is in het weekend niemand van tele2 aanwezig. Je kunt nu via de chatbot proberen of je een medewerker van tele2 te pakken kunt krijgen; (typ 'medewerker spreken’ in de chat)
https://www.tele2.nl/klantenservice#contact
En anders wordt het Maandag even bellen met de klantenservice, of wachten tot er komende week iemand van tele2 bij dit topic komt kijken.
Alleen iemand van Tele2 kan je hier mee helpen, deze zal een aantal gegevens van je moeten verifiëren. Hier op het forum is in het weekend niemand van tele2 aanwezig. Je kunt nu via de chatbot proberen of je een medewerker van tele2 te pakken kunt krijgen; (typ 'medewerker spreken’ in de chat)
https://www.tele2.nl/klantenservice#contact
En anders wordt het Maandag even bellen met de klantenservice, of wachten tot er komende week iemand van tele2 bij dit topic komt kijken.
aha, dank voor je reactie. Ik ga het morgen even proberen. Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.