beantwoord

Post- of e-mailadres van Tele2 voor klachten

  • 5 July 2021
  • 16 reacties
  • 3199 x bekeken

Reputatie 1

Hi, ik ben op zoek naar een post- of e-mailadres van Tele2 - waar ik mijn klacht naartoe kan sturen.


Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 July 2021, 13:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Je kunt het adres vinden op https://www.tele2.nl/over-tele2

 

T-Mobile Netherlands B.V. Tele2 is een handelsnaam van T-Mobile Netherlands B.V.

Waldorpstraat 60, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag

 

Eerst via de telefonische klantenservice je klacht kenbaar maken kan natuurlijk ook, maar ik mag aannemen dat je dat stadium al voorbij bent.

 

Reputatie 1

Heel erg bedankt voor het adres. Ja, ik heb al contact opgenomen met de klantenservice. Het probleem is dat er een bestelling is geplaatst die ik nooit heb gedaan. Ik zit buiten de annulliring termijn van twee weken, omdat ik niet op de hoogte was van de bestelling. Mijn juridische hulp adviseert mij om schriftelijk na te vragen hoe deze bestelling tot stand is gekomen en daarvan een bewijs te vragen.

Reputatie 1

Er is geen e-mailadres - dat verwachte ik ook, dat is inderdaad de 19e eeuw

Reputatie 1

Heel erg bedankt voor het adres. Ja, ik heb al contact opgenomen met de klantenservice. Het probleem is dat er een bestelling is geplaatst die ik nooit heb gedaan. Ik zit buiten de annulliring termijn van twee weken, omdat ik niet op de hoogte was van de bestelling. Mijn juridische hulp adviseert mij om schriftelijk na te vragen hoe deze bestelling tot stand is gekomen en daarvan een bewijs te vragen.

 

btw ik verwacht dat iemand van tele2 hierop reageert

Reputatie 7
Badge +12

Hoi yolkhovyy, ik zoek dit natuurlijk graag voor je uit! Zou je je profiel volledig willen invullen met je adresgegevens en 06-nummer? Zodra ik deze gegevens heb, kan ik je gegevens inzien. 

Laat het me maar weten als je profiel ingevuld is, dan duik ik er voor je in.

Reputatie 1

Hoi yolkhovyy, ik zoek dit natuurlijk graag voor je uit! Zou je je profiel volledig willen invullen met je adresgegevens en 06-nummer? Zodra ik deze gegevens heb, kan ik je gegevens inzien. 

Laat het me maar weten als je profiel ingevuld is, dan duik ik er voor je in.

 

ik heb zojuist mijn mobiele telefoonnummer ingevuld

de bestelling is geplaatst op 30 april

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, goed dat je je telefoonnummer hebt ingevuld! Ik ben er gelijk ingedoken en ik zie dat de verlenging telefonisch via Telesales is gedaan op 30 april en dat je daar toen ook gelijk een mail en sms van hebt ontvangen. Het abonnement is wel al ruim twee maanden actief in gebruik.

Ben je niet tevreden met je abonnement? Als je ergens tegenaan loopt, laat het me dan gerust weten. Dan kan ik je helpen.

Reputatie 1

Hoi, goed dat je je telefoonnummer hebt ingevuld! Ik ben er gelijk ingedoken en ik zie dat de verlenging telefonisch via Telesales is gedaan op 30 april en dat je daar toen ook gelijk een mail en sms van hebt ontvangen. Het abonnement is wel al ruim twee maanden actief in gebruik.

Ben je niet tevreden met je abonnement? Als je ergens tegenaan loopt, laat het me dan gerust weten. Dan kan ik je helpen.


Kunt u a.u.b. nagaan - op welke gronden is de wijziging van mijn abonnement ingevoerd op 30 april?


Ik heb nooit gevraagd om mijn oude abonnement te wijzigen.


Ik zou graag willen dat Tele2 deze fout herstelt en dit nieuwe abonnement verwijdert - omdat ik dit nieuwe abonnement nooit heb aangevraagd.
 

Ik wil mijn oude abonnement, inclusief maandelijkse opzegging

Reputatie 1

Hoi, goed dat je je telefoonnummer hebt ingevuld! Ik ben er gelijk ingedoken en ik zie dat de verlenging telefonisch via Telesales is gedaan op 30 april en dat je daar toen ook gelijk een mail en sms van hebt ontvangen. Het abonnement is wel al ruim twee maanden actief in gebruik.

Ben je niet tevreden met je abonnement? Als je ergens tegenaan loopt, laat het me dan gerust weten. Dan kan ik je helpen.


Kunt u a.u.b. nagaan - op welke gronden is de wijziging van mijn abonnement ingevoerd op 30 april?


Ik heb nooit gevraagd om mijn oude abonnement te wijzigen.


Ik zou graag willen dat Tele2 deze fout herstelt en dit nieuwe abonnement verwijdert - omdat ik dit nieuwe abonnement nooit heb aangevraagd.
 

Ik wil mijn oude abonnement, inclusief maandelijkse opzegging

 

 

geen nieuws voor mij?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi yolkhovyy, ik ben ermee bezig om dit helemaal voor je uit te zoeken en wat ik voor je kan betekenen om je oude abonnement terug te halen. Ik kom later vandaag nog bij je terug met een update! :smile:

Reputatie 1

Hoi yolkhovyy, ik ben ermee bezig om dit helemaal voor je uit te zoeken en wat ik voor je kan betekenen om je oude abonnement terug te halen. Ik kom later vandaag nog bij je terug met een update! :smile:

 

heel erg bedankt, ik kijk ernaar uit

Reputatie 7
Badge +12

Hoi yolkhovyy, daar ben ik weer! Het duurde iets langer, maar ik moest intern wat navragen over het terughalen van je oude abonnement.

Ik heb me er flink in verdiept en wat ik voor je kan doen is je bundels wijzigen naar wat je in je oude abonnement had en dit maandelijks opzegbaar maken. 

Ik wil je wel laten zien dat je huidige bundel twee keer zoveel Bel/SMS bevat en 9GB data meer dan je oude bundel, en dat je door een mooie korting van 12,- per maand, in totaal maar 1,36 euro meer betaald dan bij je oude abonnement. Wil je dit nog steeds wijzigen? Stuur me dan even een priveberichtje, dan praten we daar verder en dan pas ik het voor je aan.

Reputatie 1

Hoi yolkhovyy, daar ben ik weer! Het duurde iets langer, maar ik moest intern wat navragen over het terughalen van je oude abonnement.

Ik heb me er flink in verdiept en wat ik voor je kan doen is je bundels wijzigen naar wat je in je oude abonnement had en dit maandelijks opzegbaar maken. 

Ik wil je wel laten zien dat je huidige bundel twee keer zoveel Bel/SMS bevat en 9GB data meer dan je oude bundel, en dat je door een mooie korting van 12,- per maand, in totaal maar 1,36 euro meer betaald dan bij je oude abonnement. Wil je dit nog steeds wijzigen? Stuur me dan even een priveberichtje, dan praten we daar verder en dan pas ik het voor je aan.

 

Heel erg bedankt voor je hulp!

Reputatie 1

Hoi yolkhovyy, daar ben ik weer! Het duurde iets langer, maar ik moest intern wat navragen over het terughalen van je oude abonnement.

Ik heb me er flink in verdiept en wat ik voor je kan doen is je bundels wijzigen naar wat je in je oude abonnement had en dit maandelijks opzegbaar maken. 

Ik wil je wel laten zien dat je huidige bundel twee keer zoveel Bel/SMS bevat en 9GB data meer dan je oude bundel, en dat je door een mooie korting van 12,- per maand, in totaal maar 1,36 euro meer betaald dan bij je oude abonnement. Wil je dit nog steeds wijzigen? Stuur me dan even een priveberichtje, dan praten we daar verder en dan pas ik het voor je aan.

 

Heel erg bedankt voor je hulp!

 

nog geen nieuws voor mij?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi yolkhovyy, mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd. Gaat helemaal goedkomen! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yolkhovyy, ik heb goed nieuws voor je achtergelaten in je privechat! :smile: