Skip to main content
beantwoord

Pukcode kwijt en simkaart activeren


mtvika
  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog een tele2 account maar deze is denk ik door een update wel gewist ; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. 
Ik heb wel 2 andere abonnementen in mijn telen2 die wel actief zijn 

kan aub iemand mij helpen?

Beste antwoord door pipodeclown

Gebruik even een van die andere abonnementen om de klantenservice te bellen, dat werkt het snelste.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2021

Gebruik even een van die andere abonnementen om de klantenservice te bellen, dat werkt het snelste.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey mtvika, ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega. Is alles inmiddels gelukt?

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! :smile:


mtvika
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 15 juli 2021

Hey Marciano, alles is geregeld, een dikke pluim voor het team!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Heel fijn om te horen en dankjewel! :blush: