Gisteren heb ik mijn telefoon in het water laten vallen en daarmee ook mijn simkaart. Nou heb ik de nieuwe al binnen maar helaas kan ik die niet activeren want ik kan niet inloggen op mijn account door de 2 stapsverificatie. Nou. Wil/heb ik morgen ochtend mijn telefoon weer nodig is er Iemand die mij hiermee kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
Nu is er niemand bij tele2.
Als je morgenvroeg een mogelijkheid hebt om een telefoon te lenen, te gebruiken, bel je s'morgens meteen de helpdesk. 020-7544444
Zorg dat je je klantnummer en de nummer van de simkaart bij de hand hebt.
Als je geen mogelijkheid hebt om te bellen moet je wachten tot een moderator het morgen hier oppakt.
Zorg dan dat jouw gegevens al in jouw profiel staan.
Maar een beller is (veel) sneller!
Hey Werner, wat
Is je simkaart inmiddels geactiveerd? Zo niet, zou je je 06-nummer dan in je profiel willen invullen, dan regel ik het gelijk voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.