Hier de oplossing voor diegene die een foutmelding krijgen wanneer ze een app willen afrekenen op hun Tele2 account.
Had daar zelf ook last van toen ik vandaag voor het eerst weer eens een betaalde app wilde afrekenen. Kreeg iedere keer de foutmelding nadat ik Tele2/T-Mobile/Ben als betaalmogelijkheid had gekozen. Je krijgt dan de optie dat er een sms naar nummer 6040 wordt verzonden. Wat dus niet ging werken.
In de MijnTele2 app stond het betalen van Google Play Store op toestaan. Maar waar ik vervolgens achterkwam waardoor het niet mogelijk was, had bellen naar 0900, 0906, of 0909 nummers op blokkeren staan. Nadat ik hiervoor toestemmen had geselecteerd en vervolgens Tele2/T-Mobile/Ben als optie had geselecteerd in Play Store en sms verzenden naar nummer 6040 kreeg ik GEEN foutmelding meer!
Met als resultaat dat facturering via Tele2 nu was toegevoegd bij de betaalmogelijkheden. Dus kijk in je MijnTele2 app of je blokkeren hebt aanstaan voor bovenstaande 09XX nummers
Heb van te voren nog hier gezocht naar oplossing, echter zonder resultaat.
Maar uiteindelijk zelf opgelost