beantwoord

simkaart activeren

  • 10 July 2021
  • 1 reactie
  • 57 x bekeken

Ik heb een galaxy S7  en mijn oude simkaart deed het niet meer sinds het nieuwe netwerk ik heb toen een nieuwe simkaart aangegevraagd en gekregen maar ook deze geeft aan simkaart niet geregistreerd. het registreren via de website lukt niet en ook via de klantenservce lukt het niet. 

ik ontvang geen sms en kan ook niet bellen met mijn telefoon dit duurt nu al weken en ben wanhopig wel betaal ik mijn abbonement.  HULP IS ZEER GEWENST

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 July 2021, 13:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Luke, ik ga je helpen je nieuwe simkaart te activeren!

Zou je mij een privebericht willen sturen met het ICC nummer wat op je nieuwe simkaart staat? Dit nummer bestaat uit 19 cijfers. Typ deze nauwkeurig en foutloos over, want deze heb ik nodig om hem te activeren.

Ik moet nog wel even een strenge ID-check doen, dit bestaat uit 4 vragen over je abonnement die je goed moet beantwoorden. Maar die zullen we via de priveberichten doen. Ik zie je berichtje tegemoet! :smile: