beantwoord

Simkaart niet geactiveerd

  • 15 July 2021
  • 1 reactie
  • 98 x bekeken

ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen. bij me bestelling stond dat de simkaart meteen geactiveerd zou worden maar dat is dus niet het geval. en ik kan ook niet bellen naar de klantenservice. wat moet ik doen?

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 July 2021, 09:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey evejeandarc, je bent hier op de juiste plek en ik activeer met alle liefde je nieuwe simkaart. Zou je mij een privebericht willen sturen met het ICC nummer dat op je nieuwe simkaart staat. Dit nummer bestaat uit 19 cijfers, dus neem hem nauwkeurig en foutloos over. Dan doen we nog een korte ID-check, zodat ik weet dat ik de juiste persoon voor me heb en dan is je simkaart binnen no-time geactiveerd! :smile: