Skip to main content
Antwoord

nummerbehoud

  • July 26, 2021
  • 1 reactie
  • 68 x bekeken

Hallo!

 

Ik heb pas een abbo aangevraagd bij jullie, en heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. 

 

Nu heb ik vervolgens een smsje van jullie ontvangen dat dit is afgewezen door mijn oude provider en ik mijn provider moest bellen om te vragen hoe dit komt. 

Ik heb hen gebeld en zij hebben mijn klantnummer meegegeven en gezegd dat ik die aan jullie door moet geven. 

 

Waar moet ik dat naar sturen? En kunnen jullie het dan oplossen zodra jullie deze hebben? 

 

Ik zie uit naar een snelle reactie! Alvast dank!

Beste antwoord door WhTurner

Hoe lang liep je oude abonnement nog? Als je oude provider het heeft afgewezen, ligt de weigering bij hun.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 26, 2021

Hoe lang liep je oude abonnement nog? Als je oude provider het heeft afgewezen, ligt de weigering bij hun.