De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik had nummerbehoud aangevraagd en die gaat volgende maand: 03-01 in. Nu zit er in de doos een simkaart met een ander telefoonnummer. Ik vraag me af of dat klopt..Ook via de: Mijn tele2 app zie ik bij klantvoordeel 2 verschillende telefoonnummers staan waarvan de nieuwe niet is geactiveerd. Er staat ook niet bij mijn huidige abonnement dat hij stopt/verlengd word. Alvast dank voor het antwoord
Beste,Ik heb vorige maand bij aankoop van mijn telefoon en abonnement na het afrekenen mijn simkaart niet meegekregen. Na terug te zijn gegaan naar het verkooppunt bleek het niet vindbaar te zijn. sinds mijn nummer van t-mobile nu is overgezet naar tele-2 kan ik geen nieuwe aanvragen via mijntele2 sinds ik hem niet kan toevoegen als abonnement (de code wordt verstuurd naar het overgezet nummer). Is daar een (spoedige) oplossing voor?mvg,larencio
Kan ik ook mijn huidige nummer oversluiten naar een prepaid en een nieuw 06 nummer aanvragen? Alvast bedankt Gr Jeroen
betalende klant, is zijn telefoon kwijt, zou graag nieuw simkaartje ontvangen, wil een van de medewerkers zich melden? :)
Vorige week ben ik overgezet naar een nieuw abonnement met nummerbehoud, sim only. Kreeg eerst een melding van sim 1 niet geactiveerd nu heb ik dat probleem niet meer. Nu krijg ik de melding dat mijn mobiele data limiet heb overschreden, maar ik heb sinds de overstap helemaal geen internet gehad op mijn mobiel. Hopelijk is dit een bekend probleem of doe ik iets fout.
Hoi allemaal, Onlangs een nieuw abonnement gekocht (verlenging) met 5g erbij. Nu ben ik erachter gekomen dat de 11 pro helemaal geen 5g ondersteund Recent op internet erover gelezen en ik zag dat je dat per maand kan uitzetten. Mijn vraag is: of dat daadwerkelijk zo is, en geen probleem zou zijn. Mijn nieuwe abonnement begint volgende maand. Misschien een domme vraag, maar de simkaart die ik dan krijg zit daar dan die 5g op, of is dat iets wat je zelf instelt? Mocht het niet zo zijn kan ik mijn bestelling herroepen. Dank!
Ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn nieuwe abonnement, kan dit bij Tele2?Op www.top06.nl kan ik deze wel krijgen maar ik wil er liever niet voor betalen ;)
Ik wil m’n nieuwe simkaart activeren, maar dat lukt niet omdat m’n oude niet meer werkzaam is. Kan iemand me daarbij helpen? Met vriendelijke groet,
hallo mijn naam is Valentina Monsalve Vergara, ik heb mijn simkaart op 1 december 2021 gekregen, maar ik kan hem niet activeren omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. kunt u mij alstublieft zo snel mogelijk een antwoord geven. bedankt.
Op YouTube zijn er een paar vliegtuigspotters actief die uren lang live streamen langs de landingsbaan. Ik weet niet welke oplossing zei exact gebruiken maar zover ik weet maken zij gebruik van Tele2.Ook veel nieuws zenders maken gebruik van 4G om live te streamen.Is er een abonnement beschikbaar met echt onbeperkt 4g, zonder die boosters?
mijn sim only abonnement is 3 dagen geleden verlopen, en nu wil ik een nieuw abonnement bij tele2 met nummerbehoud. Maar mijn nummer is nu opeens in actief en heb hiervoor simpel gebeld en zij hebben gezegd dat jullie dat zouden kunnen regelen met m’n klantnummer van simpel, zo kan ik laten zien dat ik eigenaar ben van dit nummer. kan dit kloppen? en hoe zorg ik er nu voor dat ik m’n nummer kan behouden en een abonnement bij tele2 kan beginnen.
Afgelopen middag heb ik telefonisch via de klantenservice verlengd met een nieuw abonnement, nieuw toestel en nieuw telefoonnummer. Ik kreeg netjes een e-mail dat het nieuwe telefoonnummer per heden in zou gaan. Echter zie ik overal (op whatsapp, bij telefoon instellingen etc.) nog het oude telefoonnummer staan. Moet ik het nieuwe telefoonnummer nog activeren? Of kan dit pas zodra ik mijn nieuwe toestel ontvangen? Moet ik tevens ook een nieuwe simkaart ontvangen of kan het gewoon allemaal met de huidige simkaart? Help… ik kom nu niet verder
Ik heb laatst een sim only genomen bij tele 2, Ben van tmobile naar tele 2 gegaan , Ik had nummerbehoud gedaan en dus mijn nieuwe abbonement bij tele 2 ging dus vanaf 20-02-2022 in.Maar ik heb nummerbehoud geannuleerd , kan mijn abbonement dan eerder geactiveerd worden of moet ik tot 20-02-2022 wachten?
Ik probeer een simkaart te activeren, maar daarvoor moet ik een sms ontvangen. Alleen kan ik geen sms ontvangen omdat mijn sms niet geactiveerd is. Ik zit dus in een cirkel waar ik niks kan doen. Hoop hiermee snel geholpen te worden
Ik heb mijn abonnement verlengd en zou vandaag 23/11/2021 mijn mobiel bezorgd worden! Kreeg vanmorgen een mail van AMP dat ze tussen half 9 en half 11 zouden komen! In die tijdvak werk ik!!! AMP beslist hoelaat ze komen en ben je er niet jammer dan! Ik ben vanmorgen een uur eerder gestopt met werken want ik stond machteloos,want kon niemand bereiken dat het wat later werd! Stond duidelijk in hun mail bij verhindering neem contact op! Maar heb wel tig gebeld maar zoal AMP en Tele2 lagen nog op 1 oor! Ben een uur eerder gestopt van mijn werk,snel naar huis en wat denk je zijn ze net weg hoor ik van mijn man! Nieuwe afspraak maken en ja je raad het al mag er weer 2 weken op wachten,dus een maand wachten tot jij je toestel heb! Ik heb de hele zooi geannuleerd! Mijn abonnement loopt in maart af en dan ga ik op zoek naar een ander provider! Zo ga je niet met klanten om! Normaal word je gebeld door AMP dat ze over enkele minuten bij je zijn en of dat mogelijk is,zelfs dat is niet gebeurd! Tel
Ik krijg geen SMS meer terwijl er wel de Voicemail is ingesproken
Mijn nieuwe sim-only abonnement gaat 13 december in, waar ik overstap van hollandsnieuwe naar Tele2. Echter heeft mijn telefoon het gisteren na 5 jaar begeven, zou het mogelijk dit abonnement nog te wijzigen of een toestel er aan toe te voegen (aangezien het soms nog wel korting kan geven)?
Als mensen mij bellen krijgen ze soms te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Andere keren komen de oproepen wel binnen. Ik heb volledig bereik in de regio waar ik woon, en heb geen instellingen zoals ‘niet storen’ aanstaan. Ca. 45 minuten na de gemiste oproep krijg ik een sms dat ik een oproep gemist heb. De oproep staat ook niet in mijn lijst met gemiste oproepen.
Hallo, ik kreeg gisteren out off the blue een bericht dat ik door de 2GB klantvoordeel heen ben. Kan gebeuren dus ik hou het nu goed in de gaten. Gisteravond had ik nog 969 mb's over..maar tot mijn verbazing waren dat een paar uur later nog 861 terwijl mijn mobiel gewoon thuis ligt, verbonden met de wifi. Vanochtend, waren er nog 832 over. Na een nacht slapen. Mobiel dus niet aangeraakt. Hoe kan dit? Ik zit bijna 2 jaar bij Tele2, eerst had ik 1 gb (nog geen klantvoordeel) daar had ik ruim genoeg aan want ik gebruik mijn mobiel vrijwel alleen in huis. Wellicht kan een moderator er maandag naar kijken want dit begrijp ik echt niet.
Goedendag,gisteren heb ik blijkbaar een bestelling gedaan van een toestel met abonnement.Ik heb hier totaal niet over nagedacht en zou hem graag de bestelling willen annuleren.Het gaat om een abonnement met toestel.Ik heb nog niks betaald. Ik kan hem niet annuleren omdat ik de telefoon niet binnen heb.Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt van mijn tweede abonnement. Ik ben vergeten om dit abonnement toevoegen in MijnTele2. Hierdoor kan ik online geen nieuw simkaart aanvragen. Omdat ik geen verificatiecode kan ontvangen op het telefoonnummer. wie kan mij helpen?
Hi,Laatste tijd heeft mijn mobiel al enorme gebreken. Gelukkig krijg ik morgen een nieuwe binnen. Maar alsnog.. het volgende zou er niks mee te maken moeten hebben..I Ik kreeg vanochtend half 6 een sms met welkom in Slowakije. Ik zie ook dat ik 15mb heb verbruikt met internet..Enkele uren later rond half 10 uur kreeg ik een sms met Suske en Wiske(België). Heel raar aangezien ik zelf in Nederland ben.. hoe kan dit? Is er iets waar ik zorgen om moet maken?Jammer genoeg is de klantenservice op zondag gesloten. Vandaag dat ik het even via deze weg probeer.
Heb nummerbehoud aangevraagd dit is vervolgens afgekeurd. Wil ik deze opnieuw aanvragen dan moet ik een vervangend Tele2 telefoonnummer en simkaart nummer invoeren. Alleen heb ik deze nog niet want je moet je nummerbehoud regelen voordat je huidige abonnement afloopt. Omdat anders je nummer vervalt meen ik. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen want ik wil graag mijn huidige nummer behouden.Alvast bedankt
2 abonnement op naam, 2 verschillen adressen, klantenvoordeel krijgen
Ik zie dat je nu 72 euro toestelvoordeel krijgt bij aankoop van de Samsung S21. Is bij het bedrag wat er op de website staat de 72 euro al van afgetrokken? of gebeurt dat na de aankoop?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.