beantwoord

Nummerbehoud

  • 27 November 2021
  • 3 reacties
  • 87 x bekeken

mijn sim only abonnement is 3 dagen geleden verlopen, en nu wil ik een nieuw abonnement bij tele2 met nummerbehoud. Maar mijn nummer is nu opeens in actief en heb hiervoor simpel gebeld en zij hebben gezegd dat jullie dat zouden kunnen regelen met m’n klantnummer van simpel, zo kan ik laten zien dat ik eigenaar ben van dit nummer. kan dit kloppen? en hoe zorg ik er nu voor dat ik m’n nummer kan behouden en een abonnement bij tele2 kan beginnen.

icon

Beste antwoord door WhTurner 27 November 2021, 18:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een simonly abonnement verloopt niet, maar je bent aan het einde van de looptijd gekomen. Dan loopt het abonnement gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar.

Je nummer raakt dus aan het einde van de looptijd niet zomaar inactief. Als je een nieuw abonnement met hetzelfde nummer wilt kun je via mijn.tele2.nl een VERLENGING kiezen. Die gaat dan in aansluitend aan je huidige abonnement en doordat je in de mijn.tele2.nl omgeving bent ingelogd weet het systeem dat “jij het bent”.

Ik heb m’n abonnement afgezegd bij Simpel, en een paar dagen geleden is hij dus verlopen. Vandaar dat m’n nummer dus nu in actief is, alleen nu vroeg ik me af hoe ik dit kan oplossen. Want ik wil nu dus een Abonnement bij jullie maar dat lukt nu niet omdat m’n telefoonnummer niet actief is.

Bij nummerbehoud is het verstandigste om niet zelf op te zeggen, maar dat door Tele2 te laten doen. Dan gaat alles naadloos over.

Je kan nu het beste morgen de klantenservice bellen 020 75 44444 en daar de kwestie voorleggen, dan maken zij dat in orde als het nummer nog niet te lang uit de lucht is.