Skip to main content

Ik wil m’n nieuwe simkaart activeren, maar dat lukt niet omdat m’n oude niet meer werkzaam is. Kan iemand me daarbij helpen? 
 

Met vriendelijke groet,

 

 

Hey Cor, allereerst van harte welkom op onze Community!

Ik ga je helpen je simkaart te activeren. Stuur je me even een privebericht met je klantnaam, adres + postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN? Zodra ik deze informatie heb ontvangen duik ik er voor je in. De volgende stap is dan een strenge ID-check. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Als je die goed hebt, activeer ik je simkaart! :smile:


Ik heb je een privé bericht gestuurd 


hallo mijn naam is Valentina Monsalve Vergara, ik heb mijn simkaart op 1 december 2021 gekregen, maar ik kan hem niet activeren omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. kunt u mij alstublieft zo snel mogelijk een antwoord geven. 
Dank je. 


 


Hey @Valentina09 zou jij je eigen topic even willen aanmaken met deze vraag? Dan help ik je daar graag verder! :smile:


Hey @Valentina09 zou jij je eigen topic even willen aanmaken met deze vraag? Dan help ik je daar graag verder! :smile:

ik hebt uw een prive bericht gestuurd , en een nieuwe topic gemaakt .