beantwoord

verlengen

  • 23 November 2021
  • 1 reactie
  • 106 x bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en zou vandaag 23/11/2021 mijn mobiel bezorgd worden! Kreeg vanmorgen een mail van AMP dat ze tussen half 9 en half 11 zouden komen! In die tijdvak werk ik!!! AMP beslist hoelaat ze komen en ben je er niet jammer dan! Ik ben vanmorgen een uur eerder gestopt met werken want ik stond machteloos,want kon niemand bereiken dat het wat later werd! Stond duidelijk in hun mail bij verhindering neem contact op! Maar heb wel tig gebeld maar zoal AMP en Tele2 lagen nog op 1 oor! Ben een uur eerder gestopt van mijn werk,snel naar huis en wat denk je zijn ze net weg hoor ik van mijn man! Nieuwe afspraak maken en ja je raad het al mag er weer 2 weken op wachten,dus een maand wachten tot jij je toestel heb! Ik heb de hele zooi geannuleerd! Mijn abonnement loopt in maart af en dan ga ik op zoek naar een ander provider! Zo ga je niet met klanten om! Normaal word je gebeld door AMP dat ze over enkele minuten bij je zijn en of dat mogelijk is,zelfs dat is niet gebeurd! Tele2 gebeld,maar die houden hun handen boven hun hoofd! Prima maar ik ben klaar met jullie! En Tele2  corrigeer dat even op jullie site,vandaag besteld over een maand in huis! Dan zijn de klanten daarvan op de hoogte! Ben klaar met jullie!

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 24 November 2021, 11:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Elvira, dit is niet de service die ik van AMP gewend ben en ik vind dit dus ook niet fijn om te horen. Je had rekening gehouden met de bezorging en keek natuurlijk uit naar je nieuwe toestel. Ik durf niet te zeggen wat de reden is dat je ze telefonisch niet kon bereiken. Wat kreeg je te horen? Was er een lange wachtrij?

Had je bij het maken van de bezorgafspraak gekozen voor gratis bezorging (tussen 8:00 en 18:00 uur)? Dan zou je de avond ervoor rond 22:30 uur al het tijdsvak per mail moeten hebben ontvangen. Heb je die toen niet ontvangen? Dan wil ik je vragen om deze feedback direct bij AMP in te dienen: https://ampgroep.nl/contact

Ik zie je niet graag vertrekken en ik hoop dat ik iets voor je kan doen om je in onze Tele2 familie te houden. Als je in maart toch wil overstappen, dan wens ik je uiteraard het beste en alvast veel plezier bij je nieuwe provider! :slight_smile: