beantwoord

nummerbehoud niet goed overgezet

  • 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 215 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Heb nummerbehoud aangevraagd dit is vervolgens afgekeurd. Wil ik deze opnieuw aanvragen dan moet ik een vervangend Tele2 telefoonnummer en simkaart nummer invoeren. Alleen heb ik deze nog niet want je moet je nummerbehoud regelen voordat je huidige abonnement afloopt. Omdat anders je nummer vervalt meen ik. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen want ik wil graag mijn huidige nummer behouden.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door WhTurner 1 November 2021, 14:51

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Heb je je huidige contract opgezegd?  Zo niet da loopt dat gewoon door tot je nummerbehoud ingaat.

Nee nog niet omdat anders mijn nummer verwijderd word

 

Jr moet ook niet zelf opzeggen. Meld je aan bij Tele2 voor een nieuw abonnement en geef aan dat je nummerbehoud wil. Dan regelt Tele2 alles inclusief de opzegging bij je oude provider. De overgang gaat dan naadloos.

zie ook de uiylef: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/nummerbehoud

Dat weet ik. Ik heb ook een abonnement gekocht bij tele2. En nummerbehoud aangevraagd. Maar mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgekeurd. En als ik het opnieuw wil aanvragen dan heb ik een vervangend telefoonnummer nodig van tele2 maar dit heb ik niet gekregen.

Reputatie 7
Badge +12

Wanneer gaat het abonnement bij Tele2 dan in? Zodra dat loopt moet het nieuwe nummer bekend zijn en dan kun je alsnog nummerbehoud aanvragen.

Reageer