Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren

  • December 1, 2021
  • 1 reactie
  • 26 x bekeken

hallo mijn naam is Valentina Monsalve Vergara, ik heb mijn simkaart op 1 december 2021 gekregen, maar ik kan hem niet activeren omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. kunt u mij alstublieft zo snel mogelijk een antwoord geven. bedankt.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Valentina, welkom op de Community! Ik heb je privebericht ontvangen, goed dat je je gegevens direct hebt meegestuurd. We gaan een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Die heb je net ook gestuurd. Zodra je deze vragen goed hebt beantwoord, ga ik voor je aan de slag!

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan activeren we zo snel mogelijk je nieuwe simkaart! :blush:

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Valentina, welkom op de Community! Ik heb je privebericht ontvangen, goed dat je je gegevens direct hebt meegestuurd. We gaan een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Die heb je net ook gestuurd. Zodra je deze vragen goed hebt beantwoord, ga ik voor je aan de slag!

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan activeren we zo snel mogelijk je nieuwe simkaart! :blush: