beantwoord

Simkaart aanvragen

  • 1 December 2021
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Beste,

Ik heb vorige maand bij aankoop van mijn telefoon en abonnement na het afrekenen mijn simkaart niet meegekregen. Na terug te zijn gegaan naar het verkooppunt bleek het niet vindbaar te zijn. sinds mijn nummer van t-mobile nu is overgezet naar tele-2 kan ik geen nieuwe aanvragen via mijntele2 sinds ik hem niet kan toevoegen als abonnement (de code wordt verstuurd naar het overgezet nummer). Is daar een (spoedige) oplossing voor?

mvg,

larencio

icon

Beste antwoord door carbear 8 December 2021, 18:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

dat is niet zo chill, maar je kan via de klantenservice een simkaart aanvragen. Dan moet je een aantal controle vragen beantwoorden. 

Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @laren heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's, zoals @carbear aangaf?

Ik kan je nummer namelijk niet in het systeem vinden en dit dus ook niet terugvinden. Ik zie wel dat je bestelling vorige maand geannuleerd is. Is er iets wat we nu voor je kunnen doen? Laat het me weten, ik help je graag!

Hey @laren heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's, zoals @carbear aangaf?

Ik kan je nummer namelijk niet in het systeem vinden en dit dus ook niet terugvinden. Ik zie wel dat je bestelling vorige maand geannuleerd is. Is er iets wat we nu voor je kunnen doen? Laat het me weten, ik help je graag!

hey,

ik heb een bericht via facebook gestuurd, maar nog niks vernomen. Mocht ik over een uur nog niks hebben gehoord zal ik proberen te bellen. Ik weet niet of je wat kunt met het origineel nummer dat ik als eerst heb gekregen tijdens het afsluiten van mijn abonnement?