Skip to main content
Antwoord

telefoon kwijt, abonnement niet toegevoegd

  • November 7, 2021
  • 1 reactie
  • 80 x bekeken

Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt van mijn tweede abonnement. Ik ben vergeten om dit abonnement toevoegen in MijnTele2. Hierdoor kan ik online geen nieuw simkaart aanvragen. Omdat ik geen verificatiecode kan ontvangen op het telefoonnummer. 
 

wie kan mij helpen?

Beste antwoord door carbear

Kan je niet inloggen op https://www.tele2.nl/mijn-tele2 ?
Dan kan alleen een medewerker van tele2 je helpen. Die kan je volgens mij het snelst bereiken via Facebook of twitter DM of chat op de website. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • November 8, 2021

Kan je niet inloggen op https://www.tele2.nl/mijn-tele2 ?
Dan kan alleen een medewerker van tele2 je helpen. Die kan je volgens mij het snelst bereiken via Facebook of twitter DM of chat op de website.