Skip to main content
beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen

  • 2 december 2021
  • 2 reacties
  • 3223 x bekeken

betalende klant, is zijn telefoon kwijt, zou graag nieuw simkaartje ontvangen, wil een van de medewerkers zich melden? :)

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey @Dragan_Laatstaandivic heb je inmiddels al een nieuwe simkaart kunnen aanvragen? Dit kan gemakkelijk en gratis via MijnTele2. Via de app of via de website: https://www.tele2.nl/mijn-tele2

Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, zet dan even je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag! :smile:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Dragan_Laatstaandivic schreef:

betalende klant, is zijn telefoon kwijt, zou graag nieuw simkaartje ontvangen, wil een van de medewerkers zich melden? :)

(telefonisch wil het niet helemaal lukken ofzo ;) )


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Dragan_Laatstaandivic heb je inmiddels al een nieuwe simkaart kunnen aanvragen? Dit kan gemakkelijk en gratis via MijnTele2. Via de app of via de website: https://www.tele2.nl/mijn-tele2

Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, zet dan even je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag! :smile: