Skip to main content
Antwoord

abonnement annuleren

  • November 11, 2021
  • 2 reacties
  • 106 x bekeken

Goedendag,

gisteren heb ik blijkbaar een bestelling gedaan van een toestel met abonnement.Ik heb hier totaal niet over nagedacht en zou hem graag de bestelling willen annuleren.

Het gaat om een abonnement met toestel.Ik heb nog niks betaald. Ik kan hem niet annuleren omdat ik de telefoon niet binnen heb.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? 

 

 

Beste antwoord door eric

Bel hiervoor even de klantenservice.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • November 11, 2021

Bel hiervoor even de klantenservice.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi Linda,

 

zoals Eric aangaf is het inderdaad het snelst om contact op te nemen met mijn collega’s van de telefonische klantenservice. Ook kunnen wij je helpen via Facebook & Twitter of natuurlijk de Community, heb je de bestelling inmiddels geannuleerd? Of moet dat nog gebeuren? Mocht ik je kunnen helpen, stuur mij dan een DM! Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

 

Ik sluit dit topic nu, zodat wij privé verder kunnen praten mocht je dat willen!