Skip to main content
beantwoord

Kan ik 5g uitzetten?

  • 3 december 2021
  • 2 reacties
  • 179 x bekeken

Hoi allemaal,

 

Onlangs een nieuw abonnement gekocht (verlenging) met 5g erbij. Nu ben ik erachter gekomen dat de 11 pro helemaal geen 5g ondersteund :confounded: Recent op internet erover gelezen en ik zag dat je dat per maand kan uitzetten. Mijn vraag is: of dat daadwerkelijk zo is, en geen probleem zou zijn. Mijn nieuwe abonnement begint volgende maand. Misschien een domme vraag, maar de simkaart die ik dan krijg zit daar dan die 5g op, of is dat iets wat je zelf instelt? Mocht het niet zo zijn kan ik mijn bestelling herroepen.

 

Dank!

 

 

Beste antwoord door eric

Je kunt in de Tele2 app of via mijn.tele2.nl de 5g optie weer uit zetten.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2021

Je kunt in de Tele2 app of via mijn.tele2.nl de 5g optie weer uit zetten.


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 3 december 2021

Aan de simkaart verandert niets.