De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi, ik kan niet meer inloggen op Mijn Tele2 met mijn gebruikelijke wachtwoord. En wanneer ik dan maar de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruik verschijnt dit berichtje: "Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden." Ik heb enkel een vaste lijn en een laptop. Op Webmail kan ik wel inloggen. Net als hier op het forum. Maar daar heb ik andere wachtwoorden voor. De vriendelijke dame van de helpdesk antwoordde op mijn suggestie dat ik dan maar mijn alternatieve e-mail adres zou toevoegen aan mijn profiel dat ik dat niet kon omdat ik daarvoor eerst moet inloggen. De vorige keer lang geleden had een vriendelijke collega van haar me een nieuw wachtwoord toegestuurd via een mailtje, maar dat mag nu niet meer. Ze suggereerde dat het mogelijk met een storing te doen heeft. Maar ik zie nergens iets over een storing in Amsterdam waar ik woon. Gelukkig is er helemaal geen haast mee, maar
Hoi Tele2, ruim een maand geleden heb ik mijn toestel opgestuurd naar redeem maar heb tot heden nog niets terug gehoord. Ik heb eenmalig een sms ontvangen dat ik mijn iCloud uit moest zetten binnen 30 dagen en dat ze hem anders terugsturen. De iCloud heb ik toen uitgezet en gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten. Ze reageren echter niet meer op sms’jes of mailtjes. Heb onlangs een mail gestuurd naar RedeemNL@dynafix.com maar weer geen gehoord. Indien ik geen geld ontvang ik ik mijn telefoon terug!!!! Willen jullie mij helpen want het is hopeloos om met redeem in contact te komen gr Kiki
Hallo, ik heb een vraag/probleem met tele2 email. Ik heb tele2 email op mijn s10+ ingesteld. Werkt goed, maaaaarrrrrrr....ik krijg steeds dezelfde emails opnieuw binnen. Soms wel 3 of 4 keer dezelfde emails. ik verwijder emails meteen op mijn mobiel, maar dan worden ze, als de email synchroniseerd gewoon weer gedownload, en weer, en weer....om dol van te worden. Is er een mogelijkheid om de emails meteen ook van de server te verwijderen als ik ze op mijn mobiel verwijder? Bij gmail kan dit, maar bij tele2 heb ik die functie nog niet kunnen vinden.
Hallo, ik zou graag een van mijntele2 accounts willen verwijderen. Ik had een 2e account aangemaakt vroeger op mijn moeders naam omdat ik de mijne niet meer wist want ik kon anders niet inloggen op de app zelf om mijn bundel data zien. Nu heb ik die eindelijk teruggevonden en zou graag die andere verwijderd laten worden. Er staat helemaal geen nummer verbonden aan dat account. Is dit mogelijk?
Hallo Tele2, Ik heb ene probleem met het inloggen. Telekens als ik inlog log ik in op een oud account dat het zelfde emailadres heeft. Het oude account staat ook nog op de naam van me moeder. Nou zou ik graag op mijn nieuwe account willen inloggen maar heb nu ondertussen al alles geprobeerd maar kom er niet uit. Groetjes, Han van financieel balans
Sinds april heb ik een Iphone 8. Sinds enkele weken kunnen mensen mij niet tot nauwelijks verstaan met het bellen. Dit is erg hinderlijk. Hebben meer mensen hier last van of ervaring met de garantie hiervan? Alvast bedankt!
Met mijn nieuwe Samsung A70 ben ik door degene die ik bel nauwelijks te verstaan. Zeer regelmatig moet ik het gesprek overnemen op een andere lijn. Dit probleem doet zich kennelijk ook bij andere Samsung-modellen voor, al sinds mei van dit jaar. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Wat is de oplossing?
Hallo mijn iPhone xr van paar maandje oud is er net mee opgehouden. Doet niets meer, zwart scherm. Kan niet opladen en ook niet resetten. Wat kan dit zijn en wat moet ik doen, gr patricia Habets
Vorige week heb ik een topic aangemaakt wat ging over het niet uitbetalen van geld wat ik zou krijgen voor het insturen van 'oude' smartphones. Toen is mij hier verteld dat ik toch echt zelf contact op moest nemen met Dynafix. Zo gezegd, zo gedaan. Maar ik werd om te beginnen van kastje naar muur gestuurd, uiteindelijk de melding dat mijn klacht doorgestuurd is naar de juiste afdeling, die zorg zou dragen voor betaling zsm. Maar je raadt het al, nog steeds niets ontvangen, en op mails wordt niet meer geantwoord. Ik snap niet dat Tele2 zo'n onbetrouwbaar bedrijf aanbeveelt voor het insturen van smartphones. Tele2 zegt niets te kunnen doen, maar bij eerdere gevallen is wel geassisteerd, dat heb ik zelf gelezen. Ik begin dit zo langzamerhand goed zat te worden, het gaat wel om enkele honderden euro's wat aan mij beloofd is (2 smartphones)..
Hoi, ik ben mijn pukcode kwijt en kan niet inloggen op tele 2 omdat het wachtwoord niet werkt. Een nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet omdat er een storing is op de site (heb ik mij laten vertellen door een medewerker), het lijkt niet alsof ze hier iets aan doen want ik zit al 4 dagen zonder werkende simkaart. Hoe los ik dit op? Ik heb mijn telefoon dringend nodig, bellen met de klantenservice duurt 30 minuten aan wachttijd en dan helpen ze je nog niet verder. Moet ik een nieuwe simkaart aanvragen en hoelang duurt dat? of kan ik er eentje kopen ergens en dan het zelfde nummer behouden? hELLPP
Ik word er inmiddels kotsmisselijk van, Mijn Tele 2 werkt nu al weken niet. Ik krijg telkens de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” klantenservice vertelt mij verwijder de app en start je telefoon opnieuw op, nog steeds zonder succes. Ik heb een unlimited data bundel niet voor niks aangeschaft ik reis en ben zelden thuis, 1gb per dag is binnen no time op als je in de trein Netflix bekijkt, ik betaal nu al weken voor een functie die niet eens werkt. Dan lees ik dat het met het wachtwoord te maken kan hebben als het leestekens bevat, dat vind ik op zich al frappant. Maar aangezien ik via de app alleen een pin code kan gebruiken of gezichts herkenning zijn lees tekens niet van toepassing. Het is toch ongelofelijk dat een app wat essentieel is gewoon niet werkt. Bij deze zodra het contract verloopt verleng ik niet. Ik ga ook een petitie starten hier voor want mijn frustraties lopen echt hoog op. Ik moet gewoon alles kunnen doen wat ik wil op mijn telefoon als ik geen WiFi heb.
Hallo, Mijn voicemail is sinds ik tele2 heb alleen hoi en dan de piep. Dus ik wilde dit veranderen door een standaard boodschap. Nu heb ik het menu doorlopen en een opname van mijn naam ingesproken. Vervolgens kan ik kiezen uit opname beluisteren en opname wijzigen. Omdat ik tevreden was en geen andere optie kon kiezen heb ik toen opgehangen in de veronderstelling dat mijn voicemail veranderd was. Dit was niet het geval. Hoe kan ik mijn voicemail veranderen? Groetjes Manon
Hi, Mijn Tele2 app crasht de heletijd als ik het opstart. Ook laad de pagina niet bij tele2.nl ( https://gyazo.com/c9e74a86841287eac77e6ea70beafc07 ). Ik ben niet de enige met dit probleem ik zie het ook staan bij de appstore reviews pagina en mijn vrienden hebben ook hetzelfde.
Al jaren probeer ik in te loggen of een account te maken, nu weer een aantal pogingen gedaan. Activeren komt met een foutmelding in Chrome: Access to XMLHttpRequest at 'https://sso.tele2.nl/is-oauth2/authorize?nonce=1566754256965&client_id=RiL4I6bVWyzlDN5ed8E56ezlnK4a&redirect_uri=https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/wso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=Fn1lV8' (redirected from 'https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/uv/populateUniversalVariable.do') from origin 'https://mijntele2.tele2.nl' has been blocked by CORS policy: Request header field adrum is not allowed by Access-Control-Allow-Headers in preflight response. Gebruikersnaam vergeten stuurt mijn gebruikersnaam naar mijn e-mail Wachtwoord vergeten stuurt een nieuw tijdelijk wachtwoord naar mijn e-mail. Maar op geen enkele manier kan ik registreren of inloggen op mijn tele2.
Beste tele2, Ongeveer 4 weken geleden heb ik mijn telefoon naar redeem gestuurd (7 augustus 2019). Sinds dien heb ik geen reactie gehad ook redeem een email gestuurd maar geen reactie. Mijn telefoon is wel aangekomen door de track and trace. Aangezien ze niet reageren probeer ik of tele2 dit kan navragen. Dat de klante service van redeem zo slecht is kan echt niet! Hoop dat tele2 me hier in kan helpen. Groet, Jorn S
ik heb onbeperkt internet, alleen dit moet je zoals veel Tele2 gebruikers wel weten, na de 5000 mb via de app opwaarderen middels een gratis bundel. Echter functioneert de Tele2 app weer eens niet bij mij en krijg ik constant de volgende melding
Ik heb een vraag over deze twee toestellen: Xiaomi Pocophone Xiaomi Mi 9T Pro Ik heb interesse in 1 van deze toestellen en zie dat deze alle twee ook op verschillende sites aangeboden worden met een 4G abonnement van Tele2. Nu zie ik in de specs van de Pocophone dat deze niet de 800 Mhz band heeft en ik weet dat Tele2 juist wel op de 800 band zit. Toch zie ik dit toestel WEL in de 4G ready lijst van Tele2 voorkomt. Is dit toestel wel geschikt voor het Tele2 netwerk? En zo ja, dan mis ik wel de ontvangst op de 800 band? De mi 9T pro heeft wel de 800 band in de specs. Toch zie ik dit toestel dan weer NIET in de 4G ready lijst van Tele2 (ik zie wel 2x de Mi 9, maar wellicht staat deze er 2x in, of wordt er ook 1x de 9T bedoeld of wellicht ook de 9T PRO bedoeld)? Is dit toestel wel geschikt voor het Tele2 netwerk, want deze wordt (nog) niet in de 4G ready lijst van Tele2 weergegeven. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Heleen
Hallo! Mijn batterij van mij iphone 7 staat op 78%, dus ik moet een nieuwe batterij! Zit het vervangen van deze batterij in de garantie? Mijn abonnement duurt tot Mei 2020 en is begonnen mei 2018 Daarnaast woon ik zelf in Rotterdam, en heb ik een apple store en een tele 2 store in de buurt. Weet iemand of het mogelijk is om mijn batterij te laten vervangen bij de apple store op de garantie van mijn abonnement? Ik vindt het namelijk zonde van de tijd om hem door tele 2 te laten opsturen, terwijl er een apple zaak in de buurt zit. En ik heb daar geen tijd voor want heb me telefoon hard nodig voor me werk! Marlies
Hallo, Al jarenlang tevreden over tele 2 en al jarenlang tevreden over samsung. Nu heb ik sinds kort mijn abbo verlengd met een nieuw toestel.. alleen spoort dit toestel van begin af aan al niet.. helaas worden de klachten alleen maar erger en kan ik er soms niks mee, hij belt zelf mensen en opent allerlei apps en draait helemaal door. Heel irritant.. aangezien dit al is vanaf het begin ga ik er vanuit dat er iets niet klopt aan het toestel... Hoor graag hoe/wat verder..
Ik heb begin Juni mijn telefoon opgestuurd. Ik kreeg toen te horen dat ik binnen vijf werkdagen het geld zou ontvangen. Ondertussen is het al september. Ik heb al vaak gemaild met het verzoek om of het geld over te maken of mijn telefoon terug te sturen, maar het enige wat ik terug krijg: U krijgt zo snel mogelijk het geld. Dit is toch belachelijk. Ik ben er zo klaar mee nu. Vandaar dat ik jullie zo benader want ik vertrouw Redeem niet en vind de service echt heel slecht.
Hallo, sinds ik mijn abonnement gewijzigd heb werkt mijn tele2 niet meer. Ik kan mijn verbruik dus niet meer zien. Bij de app kan ik niet eens inloggen en er staat dat er een onverwachte hout is opgetreden. Op de site kan ik mijn verbruik niet zien. Daar staat in het vakje verbruik dat ik daar mijn verbruik kan zien als mijn abonnement ingaat. Kan iemand mij helpen? Stan Valk
Ik zou gisteren of vandaag gebeld worden door Tele2 om mijn gegevens aan te passen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Dit is niet gebeurd en nu moet ik weer 3 dagen langer wachten op mijn telefoon.. Ik wacht al een week langer omdat Tele2 mijn gegevens niet goed door had gegeven. Kan ik iets doen om te zorgen dat ze me zsm bellen? Of kan ik zelf een nummer bellen om dit te regelen? Ze zeiden specifiek dat ik binnen 2 dagen gebeld werd.
Ik heb een abonnement met nieuw toestel besteld, wat nog niet ingegaan is. Dit abonnement gaat per 01-11-2019 in, maar ivm mijn hypotheekaanvraag wil ik graag mijn BKR registratie (toestelkrediet) kwijt. Nu zou ik graag het openstaande bedrag in 1 x betalen. Mij is door de klantenservice verteld dat dit niet kan omdat het abonnement niet actief is. Is er geen enkele manier om het toestelkrediet in 1 keer af te lossen?
Na het inloggen op "Mijn Tele2" krijg ik de laatste dagen de mededeling "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."
Hoi, Ik heb een paar dagen geleden de Note 10 Plus bestelt en ik heb hem nog steeds niet binnen. Uit nieuwsgierigheid keek ik in jullie onlineshop en zag ik dat deze wel gewoon nog bestelt kan worden en staat er een opmerking over dat er nog maar een paar beschikbaar zijn dus wees er snel bij. Als er nog een paar beschikbaar zijn, waarom heb ik die van mij dan nog niet ontvangen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.