beantwoord

Note 10 Plus niet leverbaar

  • 23 August 2019
  • 7 reacties
  • 336 x bekeken

Hoi, Ik heb een paar dagen geleden de Note 10 Plus bestelt en ik heb hem nog steeds niet binnen. Uit nieuwsgierigheid keek ik in jullie onlineshop en zag ik dat deze wel gewoon nog bestelt kan worden en staat er een opmerking over dat er nog maar een paar beschikbaar zijn dus wees er snel bij.

Als er nog een paar beschikbaar zijn, waarom heb ik die van mij dan nog niet ontvangen?
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 26 August 2019, 09:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Dat heet marketing, net doen alsof iets heel schaars is "er zijn er nog een paar" zodat men denkt dan moet ik snel zijn met bestellen.

Er zal nu wel gezegd worden dat de website niet zo snel geupdate wordt etc etc.
Erg vervelend, dan had ik net zo goed mijn telefoon ergens anders kunnen bestellen.
Reputatie 4
Inderdaad, het zou zelfs zomaar kunnen dat je je toestel sneller hebt als je deze order cancelled en hem ergens anders opnieuw besteld, in het verleden vaak genoeg gezien hier op het forum.
Reputatie 7
Badge +12
De voorraad aanduiding wordt slechts 3 x per week aangepast. Maar als je eveb geduld hebt krijg je een mail van Reviva en kun je online een 1:1 afspraak maken met de koerier.
Er zal nu wel gezegd worden dat de website niet zo snel geupdate wordt etc etc.

Mijn glazen bol werkt erg goed 😎
Reputatie 3
Hi,

irritant dat je nog wacht op je toestel!

Dit toestel is superpopulair en we herbben maar een beperkte hoeveelheid gekregen dus het kan even duren. Maar onze voorraad wordt geregeld aangevuld.
Je ontvangt zo snel mogelijk een email van Reviva met een datum en tijdstip waarop ze dit mooie toestel komen leveren. Nog heel even geduld a.u.b.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen. sluit ik dit topic.
Heb je nog vragen? Dan kun je een nieuw topic starten.

Fijne dag