Hallo Tele2,
Ik heb ene probleem met het inloggen.
Telekens als ik inlog log ik in op een oud account dat het zelfde emailadres heeft. Het oude account staat ook nog op de naam van me moeder. Nou zou ik graag op mijn nieuwe account willen inloggen maar heb nu ondertussen al alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Groetjes,
Han van financieel balans
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hans,
Per account kan er één e-mail adres gekoppeld zijn. Zo te horen staat jouw e-mail adres bij meerdere accounts vermeld en dat kan problemen opleveren. Ik adviseer je in te loggen, je komt dan op het oude account en dan daar het e-mail adres te wijzigen.
Je ontvangt vervolgens een e-mail op het gewijzigde adres met een link waarmee je de wijziging nog even dient te bevestigen. Daarna kun je met je eigen e-mail adres alsnog je nieuwe account activeren.
Toch hulp nodig, let me know!
Groet Petra
Per account kan er één e-mail adres gekoppeld zijn. Zo te horen staat jouw e-mail adres bij meerdere accounts vermeld en dat kan problemen opleveren. Ik adviseer je in te loggen, je komt dan op het oude account en dan daar het e-mail adres te wijzigen.
Je ontvangt vervolgens een e-mail op het gewijzigde adres met een link waarmee je de wijziging nog even dient te bevestigen. Daarna kun je met je eigen e-mail adres alsnog je nieuwe account activeren.
Toch hulp nodig, let me know!
Groet Petra
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag! Groet Petra
Fijne dag! Groet Petra
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.