Hallo Tele2,
Ik heb ene probleem met het inloggen.
Telekens als ik inlog log ik in op een oud account dat het zelfde emailadres heeft. Het oude account staat ook nog op de naam van me moeder. Nou zou ik graag op mijn nieuwe account willen inloggen maar heb nu ondertussen al alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Groetjes,
Han van financieel balans
beantwoord
Log telkens in op een oud account
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hallo Hans,
Per account kan er één e-mail adres gekoppeld zijn. Zo te horen staat jouw e-mail adres bij meerdere accounts vermeld en dat kan problemen opleveren. Ik adviseer je in te loggen, je komt dan op het oude account en dan daar het e-mail adres te wijzigen.
Je ontvangt vervolgens een e-mail op het gewijzigde adres met een link waarmee je de wijziging nog even dient te bevestigen. Daarna kun je met je eigen e-mail adres alsnog je nieuwe account activeren.
Toch hulp nodig, let me know!
Groet Petra
Bekijk origineel berichtPer account kan er één e-mail adres gekoppeld zijn. Zo te horen staat jouw e-mail adres bij meerdere accounts vermeld en dat kan problemen opleveren. Ik adviseer je in te loggen, je komt dan op het oude account en dan daar het e-mail adres te wijzigen.
Je ontvangt vervolgens een e-mail op het gewijzigde adres met een link waarmee je de wijziging nog even dient te bevestigen. Daarna kun je met je eigen e-mail adres alsnog je nieuwe account activeren.
Toch hulp nodig, let me know!
Groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.