Skip to main content
Al jaren probeer ik in te loggen of een account te maken, nu weer een aantal pogingen gedaan. Activeren komt met een foutmelding in Chrome:



Access to XMLHttpRequest at 'https://sso.tele2.nl/is-oauth2/authorize?nonce=1566754256965&client_id=RiL4I6bVWyzlDN5ed8E56ezlnK4a&redirect_uri=https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/wso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=Fn1lV8' (redirected from 'https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/uv/populateUniversalVariable.do') from origin 'https://mijntele2.tele2.nl' has been blocked by CORS policy: Request header field adrum is not allowed by Access-Control-Allow-Headers in preflight response.



Gebruikersnaam vergeten stuurt mijn gebruikersnaam naar mijn e-mail

Wachtwoord vergeten stuurt een nieuw tijdelijk wachtwoord naar mijn e-mail.



Maar op geen enkele manier kan ik registreren of inloggen op mijn tele2.
Probeer eens een andere browser, al die rare meldingen krijg ik hier niet bij inloggen in Mijn Tele2 en ik gebruik hier geen Chrome.
Wat vervelend dat je al jaren geen gebruik kunt maken van MijnTele2 😟



Je kunt nog een andere browser proberen inderdaad en/of cookies verwijderen of een incognito venster proberen.



Gr,



Bernadet
Probeer eens een andere browser, al die rare meldingen krijg ik hier niet bij inloggen in Mijn Tele2 en ik gebruik hier geen Chrome.



Een andere browser helpt niet, incognito ook niet. Alle cookies verwijderen uiteraard ook niet.



Geprobeerd:


  • Chrome
  • Firefox
  • Internet Explorer 11
  • Microsoft Edge

Tevens op andere computer en zelfs een Virtual Machine in Azure aangemaakt om het op uit te proberen.



Ik bedoelde met Chrome te zeggen dat het eenvoudig is om de foutmelding te achterhalen. Het is een beveiligingsmelding dat de activeer poging aangeeft het request te blokkeren middels CORS policy.



Er zal een Engineer moeten komen welk request het betreft om dit op te lossen.
Nou, het werkt bij iedereen prima, maar bij jou al jaren niet. Om daarvoor nu gelijk een dure engineer de boel om te laten bouwen? Dit probleem kan niet in de centrale systemen zitten.
Nou, het werkt bij iedereen prima, maar bij jou al jaren niet. Om daarvoor nu gelijk een dure engineer de boel om te laten bouwen? Dit probleem kan niet in de centrale systemen zitten.



Het is enorm frustrerend om zelf niet de mogelijkheid te hebben om digitaal inzage te hebben in facturen etc.



Het activeren lukt simpelweg niet, die foutmelding treed op. Of die foutmelding vorig jaar optrad weet ik niet. Toen probeerde ik wellicht in te loggen met de credentials van destijds mijn internet account. Nu betreft het mobiel. Het kan ook door een cloud specialist of door de hosting partij te streng beveilig zijn. Misschien door security headers toegevoegd te hebben, of TLS 1.2 of er zit een proxy c.q. application gateway op layer 3 of layer 7 tussen.



Overigens staat het forum vol met meldingen zoals https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/inloggen-mijntele2-lukt-nog-steeds-niet-75641




Het activeren lukt simpelweg niet, die foutmelding treed op. Of die foutmelding vorig jaar optrad weet ik niet. Toen probeerde ik wellicht in te loggen met de credentials van destijds mijn internet account.




Misschien is dat dan het probleem, gebruikt je nu een ander emailadres als waarmee je je ooit hebt aangemeld bij Tele2?







Net overigens met een ander emailadres proberen te registreren, geen foutmeldingen, je komt gewoon weer terug in bovenstaand scherm.
@dongleisberg, zou je me een privebericht kunnen sturen met de volgende gegevens:



- naam

- adres

- Postcode + woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- geboortedatum

- het emailadres dat jij gebruikt om mee in te loggen



gebruik deze link om mij een privebericht te sturen; Privébericht naar Bernadet



g, Bernadet
We hebben inmiddels contact gehad met prive berichten.



De reden dat je niet kunt inloggen is dat het emailadres dat jij gebruikt, niet bij ons geregistreerd is. Dit moet gewijzigd worden Dat mogen we alleen doen na de terugkoppeling op het sms bericht met een code.

Ik heb je de afdelopen dagen twee maal een sms met een code gestuurd. Helaas zijn de codes verlopen.



Misschien is het beter dat je even per chat of telefonisch contact opneemt met de klantenservice dan kan het direct geregeld worden.



Gr, Bernadet
Het is gelukt, we hebben contact gehad en ik heb het emailadres gewijzigd.

Ik sluit daarom dit topic.



Nog een fijne dag