Skip to main content
Hallo,



Al jarenlang tevreden over tele 2 en al jarenlang tevreden over samsung.



Nu heb ik sinds kort mijn abbo verlengd met een nieuw toestel.. alleen spoort dit toestel van begin af aan al niet.. helaas worden de klachten alleen maar erger en kan ik er soms niks mee, hij belt zelf mensen en opent allerlei apps en draait helemaal door.

Heel irritant.. aangezien dit al is vanaf het begin ga ik er vanuit dat er iets niet klopt aan het toestel...



Hoor graag hoe/wat verder..
Hallo Sabrrr,



Hier kan je alle informatie vinden hoe te handelen bij een defect toestel: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Je kunt ook rechtstreeks met een samsung servicecenter opnemen.
@Sabrrr Heb je al actie ondernomen of kan ik je nog ergens mee helpen? Let me know!



Groet Petra
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.



Fijne dag! Groet Petra