Skip to main content
Hallo, ik zou graag een van mijntele2 accounts willen verwijderen.

Ik had een 2e account aangemaakt vroeger op mijn moeders naam omdat ik de mijne niet meer wist want ik kon anders niet inloggen op de app zelf om mijn bundel data zien.

Nu heb ik die eindelijk teruggevonden en zou graag die andere verwijderd laten worden. Er staat helemaal geen nummer verbonden aan dat account.

Is dit mogelijk?
Hallo en welkom op ons forum.



Aan iedere MijnTele2 account is één e-mail adres gekoppeld. Heb jij het e-mail adres gewijzigd dan is er aan het oude e-mailadres geen actief account meer gekoppeld. Zoals jezelf ook aangeeft is er immers geen nummer verbonden aan dit account.

Het defintief verwijderen van een account is helaas niet mogelijk.



Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet Petra
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.



Fijne dag! Groet Petra