beantwoord

Redeem geen reactie

  • 7 September 2019
  • 4 reacties
  • 231 x bekeken

Beste tele2,

Ongeveer 4 weken geleden heb ik mijn telefoon naar redeem gestuurd (7 augustus 2019). Sinds dien heb ik geen reactie gehad ook redeem een email gestuurd maar geen reactie. Mijn telefoon is wel aangekomen door de track and trace. Aangezien ze niet reageren probeer ik of tele2 dit kan navragen. Dat de klante service van redeem zo slecht is kan echt niet!

Hoop dat tele2 me hier in kan helpen.

Groet,

Jorn S
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 18 September 2019, 13:30

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Zie de andere topics over Redeem. Moderators op dit forum kunnen niet voor individuele gevallen in contact treden met dat bedrijf. Ze adviseren om het in de faq genoemde email adres te gebruiken.
Reputatie 3
Hi Jorn, heel irritant dat je en geen geld en geen toestel hebt.
Ik moet je inderdaad eerst vragen om zelf contact op te nemen met Redeem en een reactie af te wachten.

Gr, Bernadet
Beste Bernadet en Eric,

Ik heb 2 maal contact gezocht met Redeem via hun mail adress. Helaas zonder reactie nu al ruim een maand aan het wachten. Ik ga er nu vanuit dat ik mijn geld en telefoon kwijt ben!

Als tele 2 zou ik toch geen partnerschap meer aangaan met een partij als Redeem. Deze blijkt volledig onbetrouwbaar en word toch op jullie website gepromoot.

Groet,

Jorn
Reputatie 3
Hi Jorn, ik wil het voor je doorgeven maar dat is ook alles wat ik kan doen.

Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.
Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet

Reageer