beantwoord

800 Mhz band 4G ready telefoons

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 279 x bekeken

Ik heb een vraag over deze twee toestellen:
Xiaomi Pocophone
Xiaomi Mi 9T Pro
Ik heb interesse in 1 van deze toestellen en zie dat deze alle twee ook op verschillende sites aangeboden worden met een 4G abonnement van Tele2.
Nu zie ik in de specs van de Pocophone dat deze niet de 800 Mhz band heeft en ik weet dat Tele2 juist wel op de 800 band zit. Toch zie ik dit toestel WEL in de 4G ready lijst van Tele2 voorkomt. Is dit toestel wel geschikt voor het Tele2 netwerk? En zo ja, dan mis ik wel de ontvangst op de 800 band?
De mi 9T pro heeft wel de 800 band in de specs. Toch zie ik dit toestel dan weer NIET in de 4G ready lijst van Tele2 (ik zie wel 2x de Mi 9, maar wellicht staat deze er 2x in, of wordt er ook 1x de 9T bedoeld of wellicht ook de 9T PRO bedoeld)? Is dit toestel wel geschikt voor het Tele2 netwerk, want deze wordt (nog) niet in de 4G ready lijst van Tele2 weergegeven.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Heleen
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 10 September 2019, 15:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De 4G ready lijst wordt niet meer geupdate, zo lijkt het. Je moet gewoon een toestel kopen wat de EU/NL frequenties ondersteund. Ook bij Voda en KPN wordt de landelijke dekking en indoor dekking via 800 Mhz geregeld. Als je een toestel koopt wat dit niet ondesteund, dan ga je altijd last krijgen van dekkingsproblemen. Of het nu wel of niet op een lijstje van Tele2 staat.
Reputatie 4
Hoi Heleen,

Volgens mijn informatie zijn beide toestellen geschikt voor de 800 MHz frequentie. Informatie hierover vind je op Android Planet.

Groet Petra
Reputatie 4
Aangezien er geen reacties meer zijn ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra