beantwoord

Iphone 8 ruis tijdens bellen

  • 10 September 2019
  • 9 reacties
  • 497 x bekeken

Sinds april heb ik een Iphone 8. Sinds enkele weken kunnen mensen mij niet tot nauwelijks verstaan met het bellen. Dit is erg hinderlijk. Hebben meer mensen hier last van of ervaring met de garantie hiervan?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 11 September 2019, 14:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 3
Hi Nienk1994,

irritant dat mensen je niet tot nauwelijks kunnen verstaan.
Het kan zijn dat dit aan een microfoon op je iphone ligt.

Wanneer het geen dekkingsprobleem is, kun je je toestel ter reparatie aanbieden.

Gr, Bernadet
Hallo Bernadet, bedankt voor je reactie!

Wanneer ik mijn ter reparatie opstuur, krijg ik dan een vervangend toestel? Hier in de omgeving zit namelijk geen Tele2 winkel meer..
Hallo,

Dit lijkt veel op mijn probleem, waar ik sinds een paar dagen last van heb. Echter heb ik een huawei P20 pro. Mensen verstaan mij slecht, ze horen mij stotterend en ik val weg. Maar.., als ik bel dmv whatsapp, is er niets aan de hand. Heb jij dat ook? In mijn geval zou de microfoon dus niet kapot kunnen zijn.
Reputatie 3
@Nienk1994

Wanneer je je toestel opstuurt ter reparatie, krijg je geen leentoestel.
Uiteraard kun je de simkaart wel blijven gebruik in een ander vervangend toestel. Misschien heb je zelf, of een familielid nog een extra toestel waar je zolang gebruik van kunt maken.
Reputatie 7
Je kunt even proberen om iemand via whatsapp te bellen als je op WiFi zit. Als je gesprekskwaliteit dan beter is, dan ligt het dus niet aan je microfoon.
Reputatie 3
@Nienk1994

en? Ligt het aan je microfoon of aan de dekking?
Ik ben bang dat het aan de microfoon van de telefoon ligt. Zelfs na een update etc doet hij het nog steeds niet of nauwelijks.. Dus ik denk dat ik hem ter reparatie moet aanbieden
Reputatie 7
Ik ben bang dat het aan de microfoon van de telefoon ligt. Zelfs na een update etc doet hij het nog steeds niet of nauwelijks.. Dus ik denk dat ik hem ter reparatie moet aanbieden
Als je even via Whatsapp belt en dan ook slecht te verstaan bent, dan weet je zeker dat het aan je microfoon ligt en niet aan andere hardware componenten in je toestel. Je zou nog kunnen proberen om stof te verwijderen uit de openingen aan de onderkant van je toestel waar de microfoon zit. Dat zou het geluid enorm kunnen dempen. Stof is ook vaak de reden dat een toestel niet meer wil opladen, omdat de oplaad stekker dan niet meer voldoende in de telefoon past.
Reputatie 3
Omdat er geen reacties meer geplaatst zijn, sluit ik dit topic.
Heb je nog vragen? Dan kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag 🙋