Ik zou gisteren of vandaag gebeld worden door Tele2 om mijn gegevens aan te passen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Dit is niet gebeurd en nu moet ik weer 3 dagen langer wachten op mijn telefoon.. Ik wacht al een week langer omdat Tele2 mijn gegevens niet goed door had gegeven. Kan ik iets doen om te zorgen dat ze me zsm bellen? Of kan ik zelf een nummer bellen om dit te regelen? Ze zeiden specifiek dat ik binnen 2 dagen gebeld werd.
Bladzijde 1 / 1
Morgen is de klantenservice gesloten. Bel ze maandag zelf weer even op 020-7544444.
Op zaterdag lijkt me sterk, want dan is Tele2 dicht. Maandag zelf even bellen is dan inderdaad (helaas) de beste optie.
Hi,
heb je inmiddels contact opgenomen met de klantenservice?
Gr, Bernadet
heb je inmiddels contact opgenomen met de klantenservice?
Gr, Bernadet
Omdat ik geen reactie heb ontvangen, sluit ik dit topic.
Heb je nog wel vragen, kun je een nieuw topic starten.
Nog een fijne dag
Heb je nog wel vragen, kun je een nieuw topic starten.
Nog een fijne dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.