De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik kan via de site gewoon inloggen op MijnTele2. Ik heb de MijnTele2 app op mijn mobiel gezet. Maar dat lukt niet. Krijg steeds de mededeling dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat ik het nog een keer moet proberen. Doe ik dat dan krijg ik steeds dezelfde mededeling te zien. Ik kom geen stap verder. Ik heb begin juni een sim-only abonnement afgesloten zonder nummerbehoud. Dus daar wacht ik ook niet op. Wie kan hier licht in de duisternis brengen? Op internet zie ik wel dat dit probleem al jaren aan de orde is. Dus is er nog steeds geen uniforme oplossing voor gevonden?
Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app. Dit is wat ik al heb gedaan: Wachtwoord herstellen Account opnieuw laten activeren App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk) Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser. Alvast bedankt!
Ik probeer al een aantal uren in te loggen op mijn tele2 (betreft mobiele abonnement), echter krijg de melding: Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Is dit probleem bekend (en ook anderen er last van?). Zoals gezegd, probeer al paar uur in te loggen, maar helaas nog geen succes. Staat ook niks op site onder storingen... M.vr.gr.
Dag Beste forum leden Heb een pas ontvangen Samsung Galaxy A70 alles werkt prima tot dat ik met een.... Samsung type USB-C adapterkabel naar HDMI.... deze phone op de HDMI poort van mijn TV wilde aansluiten voor wat foto s te bekijken er vond echter geen enkele beeld overdracht plaats Mijn vraag is.... is er misschien iets defect aan de USB-C poort van mijn Galaxy A70 of is hij gewoon niet competible voor deze beeld overdracht ?
Ik heb nu zon 1,5 jaar een iPhone 7 en opeens doet geen een microfoon het meer. Als ik een filmpje op de selfie/gewone camera maak, als ik wil bellen of als ik op de dictafoon geluid wil opnemen staat er; opname mislukt geen audioapparatuur gevonden. Ook duurt het opeens erg lang met opstarten van mijn telefoon soms wel 5 minuten terwijl ik wel de nieuwste iOS op mijn telefoon heb wat kan ik hier aan doen?
Kan mijn merk niet vinden bij de toestelhulp. Het heet Xiaomi pocophone F1.
Ik heb een aantal weken terug mijn telefoon via Tele2 naar Redeem opgestuurd. Hierna heb ik echter niks meer gehoord van Redeem. Ze reageren verder ook niet op de mails die ik heb gestuurd. Zouden jullie mij toevallig verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Jip Kuiper
Graag wil ik weten of er een manier is om je volledige verbruik van mb's en minuten bellen kan inzien, zonder dat je de hele lijst van je verbruiks specificatie bij elkaar moet optellen, want dan ben je wel ff bezig met de optelsom. Ik wil namelijk naar een abbo en wil kijken welke het beste bij me past. Ik heb onbeperkt bellen en sms, maar dat heb ik niet meer nodig, aangezien ik niet zoveel meer bel. Daarnaast heb ik 5gb aan internet maar volgens mij is dat ook nog veel te veel, want zit veelal op wifi.. graag hoor ik of ik zelf die mogelijkheid over het hoofd zie. Groetjes!
Sinds een paar dagen maakt mijn Samsung S8 op willekeurige momenten een sirene geluid. Nfc staat niet aan. Geluid en meldingen staan uit. Heeft iemand een oplossing?
Laatste tijd word mijn telefoon heel snel warm en valt ie regelmatig hierdoor uit. Daarna duurt t soms 2 uur voordat ik mn telefoon weer kan gebruiken. Wat kan ik hier aan doen?
Hi, Ik kreeg vandaag uit het niets twee configuratie berichten van Tele2 en heb deze geïnstalleerd eentje was voor internet en de andere voor MMS. Alleen nu heb ik dit icoon in mijn meldingen bar staan en krijg het niet weg. Heel irritant, ik kan gewoon bellen en gebeld worden en heb internet. Hoe krijg ik dit irritante icoontje weg? Herstarten werkt eventjes en daarna komt ie terug. Ik heb een Samsung S10.
Goedendag, ik krijg op mijn vaders mail facturen binnen van Tele2, verder niets, als ik deze email gebruik om in te loggen met mijnTele2 werkt dit niet. Welk emailadres ik dan wel kan gebruiken weet ik niet. Kan mijn mail worden verandert naar mijn email en kan ik hiermee wel alles zien wat ik verbruik. alvast bedankt.
Beste Tele 2, Ik heb mijn Nokia 7 Plus al bijna een jaar en ik ben erg tevreden over het product. Alleen sinds kort merk ik problemen met de interne accu / usb aansluiting en nu laad de telefoon ineens niet eens meer op. Ik zou graag een reparatie willen aanvragen maar op de website is Nokia niet eens onderdeel van de merken bij de aanvraag. Dus ik ben nogal in de war waar ik moet zijn voor de volgende stap. Ik wil graag zo spoedig weer gebruik maken van mijn Nokia en dat maakt de situatie nogal frustrerend. Ik zie graag een reactie tegemoet.
Ik heb Tele2 vaste telefonie. Ik wil MijnTele2 op de PC registreren maar ik kan geen account aanmaken. Tot nu toe krijg ik alles van Tele2 op papier. Bij het aanmaken van een nieuw MijnTele2 account zegt Tele2 dat ik geen klant ben. Mijn klantnummer is CBS111500382
Ik heb enige tijd geleden voor mijn vrouw een abonnement afgesloten. Maar ik weet niet meer welk e-mailadres ik heb gebruikt. Mijn eigen e-mailadres geeft alleen de 'producten' van m'n kinderen en mij weer. Het emaikadres van mijn vrouw geeft telkens een nieuw inlogscherm te zien (en ze is nog wel geen robot 😉 ). Nu we in het buitenland zijn willen we weten hoeveel MB ze nog heeft ivm het volgens van radiouitzendingen en wanneer haar nieuwe bundel ingaat. Helaas is toenertijd geen Mijn Tele2 aangemaakt. En dus kunnen we ook geen app aanmaken. Alle linken werken niet naar het juiste antwoord: emailadres (uiteraard) niet, wachtwoord vergeten ook niet en opnieuw activeren natuurlijk ook niet meer. En de grootste ramp is dat de virtuele assistent; daar draai ik helemaal in kringetjes rond. Geen idee meer hoe ik/mijn vrouw een Mijn Tele2 kan aanmaken om meer inzicht te krijgen.
Hoi, ik ga een half jaar naar het buitenland en zal daar een simkaart kopen met een Amerikaans nummer. Ik wil als ik over 6 maanden terug kom wel weer een abonnement nemen met mobiel, maar dan graag met het nummer wat ik nu in nederland heb. Hoe zorg ik hiervoor?
Ik wil graag de redmi k20 pro (xiaomi) kopen. Maar zie dit toestel niet op de 4g ready lijst van tele 2. Betekend dit dat mijn 4g netwerk van tele 2 niet gaat werken op/met dit toestel?
Tijdens mijn vakantie in Roemenië heb ik geen internet verbinding op mijn telefoon. ik heb al de VPN gecheckt en de simkaart riedel doorlopen. Ik kan alleen de optie ‘eu internet uit’ nergens vinden in mijn instellingen. Maar misschien is het probleem dan ergens anders??
Vandaag probeerde ik een Iphone restore te doen via itunes op de pc omdat mijn iphone raar deed.Na de restore probeerde ik de iphone in te stellen maar kon ik de iphone niet activeren ( iets met de activatie servers). Ik heb alles al geprobeerd: mijn simkaart zit er goed in, de servers werken gewoon, rebooten, nog een keer restoren en nog veel meer. Ik heb mijn Iphone X via een abonnement via Tele2, kan Tele2 dit probleem oplossen?( mijn abonnement loopt nog tot aug 2020)
Ik heb exact hetzelfde probleem als janjansen twee jaar geleden had: "Beste Tele2, Ik ben sinds vandaag in Amerika en heb voor vertrek een databundel voor de VS in de Tele2-aap aangezet. Die bundel staat ook netjes in de app. Gisteren was ik in Engeland en had ik een databundel voor daar aangezet, die databundel verscheen ook direct netjes. In Engeland kon ik gisteren ook zonder problemen gebruik maken van mobiel internet. Hier in Amerika weigert mijn telefoon echter verbinding te maken met internet. Ik heb wel mobiel bel/sms-bereik, het probleem zit hem dus puur in het internet. Ik heb (natuurlijk) al mijn telefoon gereboot, gecontroleerd of roaming wel echt aanstaat, handmatig een ander netwerk geselecteerd. Niks werkt echter. Ook heb ik via de toestelhulpinfopagina gekeken naar de manier om handmatig mobiel internet in te stellen, maar daar staat alleen gespecificeerd hoe dat moet voor in Nederland. Alle hulp is welkom, ik kan mijn mobiel internet hier lastig missen vanwege werk
Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggenop mijn tele2 app. Heb al een nieuw WW aangevraagd, de app verwijderd maar niets niks nada njente .... de melding dat er iets mis is gegaan blijft ie aangeven ... kan iemand mij vertellen hoe dit komt? Ik ben niet de enige gezien de reviews bij mijntele2 app
Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen bij de Mijn Tele2 App. Ik krijg de melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b opnieuw.” Heer irritant... is niet voor het eerst dat het login systeem van de app zo buggy is... Ik heb de meest recente versie van de Tele2 App (6.3.0). Ik heb een iPhone X (iOS 12.2.1). Ik heb de app verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en weer gedownload. Wachtwoord gewijzigd van Mijn Tele2 account.. allemaal zonder resultaat. Ik heb nu alleen via het web inzage tot mijn account, dat werk wel gewoon. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Als ik op de mijn tele2 app wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Maar dit heb ik nu al bijna een halve maand. Ik heb de meest recente versie van de app.
Ik ga regelmatig naar Zweden en elke keer als ik daar ben heb ik belabberd slecht internet en bereik. Ik heb dit met verschillende telefoons en ook in drukke steden waar voldoende bereik is. Mijn vriendin heeft wel altijd goed 4G bereik. Welliswaar bij een andere provider, maar het ligt in ieder geval niet aan het bereik met de zendmasten. Ik heb meestal geen enkel bereik (ook niet om te bellen) en als ik wel bereik heb is het vaak maar een E in beeld en héél soms 3G. Ik heb mijn telefoon al meerdere malen uit- en aan gezet, allerlei verschillende (combinaties van) instellingen geprobeerd en ook handmatig een provider geselecteerd, maar niets lijkt verschil te maken. Ik maak gebruik van een iPhone 7 plus met iOS 12.3.1 en 184gb beschikbare ruimte
Goeiedag, Een tijd terug heb ik een s9 met abbonement gekocht van tele 2. Nu in het buitenland(vakantie) kan ik geen ander simkaart gebruiken, als ik de simkaart invoer en mijn pin invoer krijg ik de volgende melding: ontgrendeling Pin sim netwerk puck code. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.