Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen bij de Mijn Tele2 App. Ik krijg de melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b opnieuw.”
Heer irritant... is niet voor het eerst dat het login systeem van de app zo buggy is...
Ik heb de meest recente versie van de Tele2 App (6.3.0). Ik heb een iPhone X (iOS 12.2.1). Ik heb de app verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en weer gedownload. Wachtwoord gewijzigd van Mijn Tele2 account.. allemaal zonder resultaat. Ik heb nu alleen via het web inzage tot mijn account, dat werk wel gewoon.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
beantwoord
Problemen met inloggen Tele2 App
Beste antwoord door Malamute
Hallo rfvb,
Gebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.
Bekijk origineel berichtGebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.