Skip to main content
Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app.



Dit is wat ik al heb gedaan:

Wachtwoord herstellen

Account opnieuw laten activeren

App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden

Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk)



Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser.



Alvast bedankt!
Er is een update onderweg. Die schijnt veel van dit soort problemen op te lossen.
Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.

Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.



Groet Petra
Omdat de MijnTele2 inlogproblemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.



Groet Petra