Ik ga regelmatig naar Zweden en elke keer als ik daar ben heb ik belabberd slecht internet en bereik. Ik heb dit met verschillende telefoons en ook in drukke steden waar voldoende bereik is. Mijn vriendin heeft wel altijd goed 4G bereik. Welliswaar bij een andere provider, maar het ligt in ieder geval niet aan het bereik met de zendmasten.
Ik heb meestal geen enkel bereik (ook niet om te bellen) en als ik wel bereik heb is het vaak maar een E in beeld en héél soms 3G.
Ik heb mijn telefoon al meerdere malen uit- en aan gezet, allerlei verschillende (combinaties van) instellingen geprobeerd en ook handmatig een provider geselecteerd, maar niets lijkt verschil te maken.
Ik maak gebruik van een iPhone 7 plus met iOS 12.3.1 en 184gb beschikbare ruimte
beantwoord
Slecht internet in Zweden
Beste antwoord door eric
Met T-mobile kun je alle netwerken kiezen in Zweden. Met Tele2 alleen hun eigen netwerk. Zeker in bebosd / afgelegen gebied is het inderdaad afwachten welke provider dekking biedt daar. In Nederland zijn we verwent met 4 zeer goede netwerken in 1 klein landje.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.